{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning til bmw M43 motor?
  • #1   19. nov 2011 Eller private folk som evt har noget tilsalg smiley

• #2   19. nov 2011 Prøv schmiedmann eller koed .dk mener de har spjældhjse med tuv til sdåen en men er ikke skkker men de har knaster og såden lidt udstødning..

• #3   20. nov 2011 Den billigste tuning er at sutte modstanderns bil tom før i køre om kap

• #4   20. nov 2011 Du ku skift til en større motor istedet for turbo...

• #5   20. nov 2011 Drop at tune en 318, det er hul i hovedet, been there done that, hop direkte videre til en række 6'er - andet kan ikke betale sig, de kan ikke holde ordentligt til det tryk alligevel. Du kan skifte til skarp knast og smide anden udst + filter på men det er så lidt og motoren lider under det.

• #6   20. nov 2011 jeg har en bananmanifold til at ligge. kan ikke huske mærket-men det kan jeg da finde ud af

• #7   20. nov 2011 Det er jo bare hvis man smider anden motor i er det jo lige pludselig et problem at syne den og det er jo ikke så sjovt synes jeg..

• #8   20. nov 2011 okay, triste svar smiley dog kunne nogle godt tage at være en annelse mere seriøse. haha.. men okay.
    Nu er jeg ikk den største BMW mand så skulle lige høre om andre vidste noget smiley

• #9   29. jan 2012 Der er udviklet en turbo til m43 motoren som giver en seriøs effekt forøgelse. M43 1,8 motoren blev bla udviklet til det danske marked da afgiften på de alm 6-cylindrene var meget høj. Derfor blev der i midt 90'erne udviklet en turbo til at give mere spark i den lille 1,8. Du kan også finde den del video af dem på youtube hvis du søger på "m43 turbo".

Jeg ved desværre ikke hvem der har en turbo liggende men som en af de andre forslår er koed.dk et godt bud.

• #10   29. jan 2012 Hov - glemte lige : Du skal også finde ud af om din motor er en m40 (tandrem) eller m43 (kædetræk). M43 motoren er en betydelig bedre motor og kan bedre holde til turbo'en. Med turbo kan du få op til 200hk ud af den lille 1,8.. Det er da en markant effekt forøgelse. Selvfølgelig skal du overvejer omkostninger. I dag kan du købe en rigtig fin e34 2.0 for ca 20.000 kr. Så spørgsmålet er nok om det kan svare sig at tune den gamle 1,8'er. Det er måske billigere at sælge bilen og købe en med større motor.

Aner ikke mht syn af bilen efter monitering af turbo ?! Der er vel en grænse for lovlig effekt forøgelse..

Kommentér på:
Tuning til bmw M43 motor?

Annonce