{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2,5 TDI...Chip/OBD eller.??
  • #1   25. nov 2011 Det er i hvert fald nogle dejligt lette hk at hive ud af den, hvis du OBD-tuner den! Det er der ingen tvivl om.

Jeg kan tune den for dig i Herning, hvis det skulle have interesse smiley I så fald er du velkommen til at lægge en besked.

• #2   25. nov 2011 I Herning.??
    Bor i Ikast, så der er jo ikke langt hvis det er...):
    Hvad kan der hives ud af den uden at man risikere at smadre det hele..?

• #3   25. nov 2011 180 hk og små 400 Nm burde kunne nåes på sådan en v6'er

• #4   25. nov 2011 180-185 hk ligger det som regel på. Det kan i hvert fald mærkes! smiley

Du er som sagt velkommen til at lægge en besked herinde, hvis du vil have yderligere info. Ellers kan jeg fanges på bay@kultweb.dk

• #5   25. nov 2011 Pumpen og specielt knasterne er meget skrøbelige, så nøjes med en mild tuning og forbered dig på at skifte knasterne.

• #6   25. nov 2011 sejr - 120-125 hk og ca 300 Nm

• #7   25. nov 2011 Vil man kunne få lidt ud af en Citroën jumper 2,5 tdi 103hk??

• #8   26. nov 2011 en chip man sætter mellem pumpen virker nu ossefint nok på dem men af hvad jeg har fået afvide skulle de vidst være noget møg og chippe da der osse sidder en styerboks i selve pumpen så det skulle ikke være lige til pumpen er af typen VP44 og koster 14000 kr plus moms hos bosch så er du forberedt hvis den skulle stå af og hvad knaster angår så er det de første årgange de er skrøb lige der skulle være sat hædrede knaster i fra 02 og frem så vidt jeg husker og er den med automat gear så vær forberedt på det osse er hårde for gearkassen at den bliver chippet og er det manuel gear så er det self hårde ved koblingen

Kommentér på:
2,5 TDI...Chip/OBD eller.??

Annonce