{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kompressor spørgsmål ??????
  • #1   15. feb 2006 andre der kan forklare mig hvad foreskellen er

  • #2   15. feb 2006 Der findes som de andre siger kun én slags kompressor der virker!!!
    Det er en kompressor som er trukket via en rem af motoren og som trykker luften ind i motorens indsugning og på den måde forøger forbrændningen og dermed effekten.. Det er den nemme måde at forklare det på.
    Den elektriske kompressor er som ordet antyder drevet af en eletrisk motor frem for at selve bilens motor. Det virker IKKE, ihvertfald ikke mærkbart!


  • #3   15. feb 2006 ok

  • #4   15. feb 2006 Teoretisk burde en el kompressor virke men det gør den bare ikke. Selvom man finder en der er god snakker vi max 10hk...

    En anden ulempe ved en elektrisk er at den tager strøm = mindre gnist = dårligere forbrænding.


  • #5   15. feb 2006 Igen så snakker folk om noget i ikke ved andet om end i har læst sig til herinde (ikke lige stedet hvor man skal lære om den slags smiley )
    Man kan sagtens få en elkomp. til at give en del power, men det kæver en stor batteri bank og et relæ board, så batterierne bliver ladet op når man kører og de er slået til, og så skal de slås fra når man skal lade med com. eller vil modstanden på generatoren blive så stor at den vil dræne mindst lige så mange hk på krumtappen som den vil give.
    Samt man kan ikke bruge den hele tiden, og den er heller ikke afhængig af motor omdr. for at lave tryk, så det skal times så den stiger progressivt sammen med motor omdr.
    Og husk sænket kompression, smedede stempler, mf 2, bov, osv.

    Men det er noget crap at få til at køre 100% I KNOW.
    Så jeg vil også til hver en tid anbefale en remtrukket af rotrex typen (eller turbo... ALTID turbo )



Kommentér på:
kompressor spørgsmål ??????

Annonce