{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bobbel trouble 1303 mangler spark i røven
  • #1   27. feb 2012 du skal da bare have en anden maskine i.. kan ikke huske hvad de hedder men mener der findes en 2 liters eller 2.? liter..

nær mig er der en der har en fin rød bobbel med sådan en type 2 motor eller noget i den dur.. den rykker røv

• #2   27. feb 2012 I med en 6 benet porche Boxer motor smiley
    luftkølet self.

• #3   27. feb 2012 mener ikke der er plads til en 6 benet i den, samt at det ikke skulle være nemt at holde fronten nede samt at styre under acc

• #4   27. feb 2012 så må der nogle vægtklodser i fronten smiley

• #5   27. feb 2012 Så en idag, tror ikke det var en boxer motor, men er du gal et bræl den gav og så var den laaaannggttt væk

• #6   27. feb 2012 det er en klassiker at sige at der "bare" skal en porsche i. men men men det kan slet ikke betale sig når man ser på hvad de yder kontra vægt og så er de pisse dyre at anskaffe. skal det være vildt så i med en tunet type 1 eller vildere så en pumpet type 4 - men de koster også.
    men det er forholdsvis simpelt at lave din egen om til en 1600, og så med et par gode karburatorer og tilhørende tænding, måske en anden knast så trækker den også noget bedre.
    brug noget tid her: vwnettet.dk

• #7   27. feb 2012 Jesper m har kigget på noget ombygningskit

ville jeg kunne sætte 1600. cylinder og stempler på min 1300 blok uden videre ??

og så efterfælgende dobbelt kabu og knastr

• #8   26. mar 2012 Steffen:

min bobbel er bygget om fra en 1500 motor til en 1,9 L efter hvad jeg har hørt, er dette det største du kan bygge din motor om til. uden at skulle skifte krumtap og lejer. min yder omkring 120 hk, har dobbelt weber karburator.

Jeg er pt ikke helt inde i hvilken motor den er bygget på, da jeg ikke har fået den i nu....

min er fra 67.

Kommentér på:
Bobbel trouble 1303 mangler spark i røven

Annonce