{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW Chip Tuning
  • #1   29. feb 2012 Hmm.
    Når jeg går ind og vil se hvad en 335d får af hestekræfter, sender den mig ind og ser en 335i istedet. Jeg har heller aldrig hørt om hjemmesiden før.

• #2   29. feb 2012 Har snakket med dem og de virker fine nok, de skal jo bare ind over diagnose stikket, og loade noget ind som de har fra en tysk producent ?

- De laver mest VAG biler, men de har udstyret til BMW og de siger tallene passer så, jeg giver det et forsøg.
    Tager selv bilen på rullefelt før og efter.

Skal også havde lavet Performance indsugning og ny udstødning sammen med Chip, bare hos schmiedmann

• #4   29. feb 2012 Hvis du alligvel skal forbi schmiedmann hvorfor så ikk få dem til at lave det hele :S ?!

• #5   29. feb 2012 Fordi de ville lode chip i som kun ville give omkring 15hk,
    altså en BDM tuning, og det er slet ikke nødvendigt med e90 og frem, men gad ikke diskutere med dem så får det bare gjort et andet sted. og BDM fra schmiedmann koster 4000,- fordi det tager meget længere tid..

• #6   29. feb 2012 De skriver en 540 e39 er en 4,0 det er altså en 4,4.. Men jeg har aldrig hørt om dem.. Men man må håbe de ved havd de laver held og lykke med det...

Kommentér på:
BMW Chip Tuning

Annonce