{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering Mega squirt golf 2
  • #1   9. mar 2012 kommer jo helt an på hvor meget du vil have den til at styre??

• #2   9. mar 2012 Hej Flemming.

Min 16v'er (Dog med spjældhuse) har en Omex600 programmerbar boks, og der er lavet et custom ledningsnet til motoren, med nye følere og sensorer.

• #3   9. mar 2012 skriv til henrik fra boostit.dk han kan bygge en boks til dig så den passer lige på din bil som er lige til og smide i også skal du self oplyse ham om hvad der skal laves

• #4   9. mar 2012 Du skal som minimum have fuelrail og dyser fra en 2,0 Abf 16v motor. da din muværende motor kører med mekanisk kjet sprøjt .

ellers som Gti16v skriver spjældhuse fx .

der ingen mening i montere ms ellers . da den så kun ville kulle styre tænding .

• #5   9. mar 2012 Ellers er en anden original motorstyring ville være en idé, jeg mener da du kan tage G60 Digifant modellen og få den chippet? Den skulle vidst være god op til 200Hk så vidt jeg ved.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

• #6   9. mar 2012 GTI16v det kan han som sådan godt . men der skal stadig fuelrail dyser osv vil fra fx en abf . da hans motor jo kører med Mekanisk sprøjt og dermed mekaniske dyser osv . der ingen elektronik på det anlæg jo

• #7   9. mar 2012 Rene J
    Ok smiley så blev jeg det klogere, det havde jeg som sådan ikke lige tænkt over.
    Men nu du ridser det op giver det jo god mening smiley

• #8   9. mar 2012 Hej tak for jeres indlæg
    det der er sket med bilen er at der har været ild i motorrum da bezinrør til det mekaniske insprøjtning er knækket
    og i har ret i der skal bruges en fuel rail den har jeg monteret med størrer dyser jeg har renoveret motoren med nye lejer ringe ventiler løfter pakninger osv og portet topstykke har lagt mellemlægspakning i for senere montering af turbo
    har købt en ms universal mener det er version 3 som skal på men skal have den koblet op til div føler så ? er kan jeg bruge de føler der sider på bilen KR motor hall giver temp føler osv den skal styre tænding og indsprøjtning er der nogen der har erfaring med det og evt kan lejes til at hjælpe hvis jeg løber i problemmer

Kommentér på:
montering Mega squirt golf 2

Annonce