{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Chiptuning TDI - Andre Dyser ? {{forumTopicSubject}}

Jaaa, sidder med en G3 TDI 90 HK som snart skal chippes nok. Bare med en Chip vil det give omkring de 115 hk og vel ca. 260-270 Nm.
Men syntes at have hørt om folk der også har skiftet dysser og hentet 130 hk eller deromkring på det, kan det passe ?

Ville en ny intercooler hjælpe hvis vi snakker om at lave omkring de 135 hk på sådan en motor ? - Eller hva vil det kræve ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning TDI - Andre Dyser ?
  • #1   1. mar 2006 intercooler gir noget men det er bare så din ladeluft er kold hele tiden.. jeg havde f.eks et problem da jeg fik min chipped at std intercooleren var for lille og min ladeluft hurtigt blev 100grader...ved accelration. men nu har jeg fået en ny og større på og nu er min lade luft ved 240km/t 33grader.. og nu har den et meget bedre træk efter 120km7t.

    ang det med dysser skal du nok havde fundet en der har forstand på det med diesel dysser.. det skal vist værre klinisk rent når man arbejder med det..


  • #2   2. mar 2006 kan klart anbefale og sætte større dyser i forbindelse med en chip og IC, du får flere heste rimeligt hurtigt og billigt. snak med noller fra 20V.dk, han har nogle rigtig gode IC og bosio dyser til TDI. du kan nemt få din bovlamme 90HK op på 140-145HK og 275-285NM på de dyser og ic han har og sæfølig en chip. RH er klart og foretrække!

    og få nu et godkendt diesel værksted til og montere dine nye dyser.. det er så vigtigt de er klinisk rene og trykprøvet før montering.

    held og lykke.


Kommentér på:
Chiptuning TDI - Andre Dyser ?

Annonce