{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  banan manifol
  • #1   1. mar 2006 det vil nok gi lidt, men giver selvfølgelig en del mere med knast, bearbejdning at top osv...

• #2   1. mar 2006 ok men hvad giver det! det er jo kun en 1,3 !! men det er kun fordi jeg fik tilbudt den til 500 bobs!! så det er jo ikke galt!!

• #3   1. mar 2006 gir en dejlig lyd...

• #4   1. mar 2006 til 500 ville jeg slå til...

• #5   1. mar 2006 hehe ja det er sku også nice!! det kan være den går godt med min remus!! hehe!! men andet giver det vel ikke på så lille en bil! hehe

• #6   1. mar 2006 ja ikk! men ville lige høre om det var noget som man kunne komme til at mærke på nogen måde!!

• #7   1. mar 2006 hej rasmus

Som jesper siger, en dejlig lyd sammen med filter og potte men glem alt om at du får mange flere HK ud af en banan. Det giver markant bedre mulighed for mere flow men at påstå at den giver 1,34 HK eller 25 HK esktra er rene skud og umuligt at spå om.
    Sammen med filer, potte, knaster, bedre indsprøjning og lettet svinghjul sker der virkelig noget men skufter du kun til banan får du ligeså mange flere HK af at smide reservehjulet ud i vejkanten.

Mvh. Anders

• #8   1. mar 2006 hehe mange tak for svarene!! det var nu ikke Hk jeg drømmer om! da det kun er en 1,3 med 55 Hk !! men mange tak for svarene! så mu jheg jo hellere købe den og nde den gode lyd!! hehe mange tak til jer allesammen!!
    ps: starter med at smide resereve hjulet ud så kan det jo give lidt!! hehe!!

• #9   1. mar 2006 Rasmus>> Måske du får lidt mere jævn motorgang samt mulighed for at lukke mere luft igennem når du senere får sat genmmengangspotte og bedre indsugning samt portet udblæsning på.

jan>> damn jeg troede du var offline, pis smiley

jaja, nogen herinde tror jo de får nogen lynhurtige racere og ligger og brænder dæk af, fordi de har en udstødning med stort afgangsrør og tonede ruder...eller flere HK af at hænge et Taj-Mahal op i bagspejlet smiley
    Men fair nok, jeg er nok bare ik moden nok til den slags smiley

• #10   1. mar 2006 Har før hørt det giver bedre respons når du trykker på speederen, men som anders siger er det umuligt at spå om..

• #11   1. mar 2006 hmm det giver først rigtigt noget når man har lavet andet ved bilen men så bliver det vel os næsten en nødvendighed for den kan slippe prutten... men gir en dejlig lyd som andre så flot siger og til 500 kr... så er det da bare om at komme til lommen..!!

Kommentér på:
banan manifol

Annonce