8.500 visninger
|
Oprettet:
RH Motorsport {{forumTopicSubject}}
Hej,
Nogen der ved hvorfor deres side er nede?
Den har været det ihvertfald et par dage nu.
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 81 Biler: 12 Emner: 32 Svar: 1.016
apr 2003
Følger: 85 Følgere: 82 Biler: 7 Svar: 1.380
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 81 Biler: 12 Emner: 32 Svar: 1.016
apr 2006
Følger: 126 Følgere: 122 Biler: 4 Emner: 56 Svar: 1.309
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 117 Biler: 12 Emner: 20 Svar: 798
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 81 Biler: 12 Emner: 32 Svar: 1.016
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 137
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 81 Biler: 12 Emner: 32 Svar: 1.016
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
Men 1 ting er sikker, der er INGEN i hele verden der kan chippe en toyota denzo styring.
Og 15 hk på en sugebil lyder af RIGTIG meget, har i mulighed for og komme forbi grindsted, jeg kunne RIGTIG godt tænke mig og rulle den vogn
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Den er nu i Sverige som montere en anden styrebox efter den org. for så at styre signalerene derfra. det samme kunne de vel gøre??
Man siger maks 10% kan de hive ud af en sugemotor, men er det så ikke med forbedredet udstødning og indsugning??
Får man ikke flere hk ind nm ved kun chiptuning?? Så vidt jeg er orinteret, så er NM styret af slagvolume og derved skal den bores op eller skiftes knaster for at den stiger væsentligt i NM??
Min v6´er med 230 hk og 290 nm Er ved at blive tunet og har alle forbedringer jeg kan få til en tuning, både udstødning og indsugning og det er en suge motor,
Jeg forventer maks 30 mere og 20 nm
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.041
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
http://www.ktech.dk/
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
De gav ikke en begrundelse. Men fik senere afvide af omveje dens styreboks er låst og ikke kan chippes og så da de fandt ud af det var en automatgear bil man ikke kunne låse kun i 3 gear så kræved det noget ordenligt udstyr..
Det er min oplevelse med RH motorsport.. De holdte bare op med at give besked tilbage på email og når man ringed til dem.. Efter de havde sagt det kan vi sagtens, men da de fik info fik de kolde føder.
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Enig man SKAL bakke ud hvis man får kolde fødder, men vi kan godt være enig om man ikke bare bakker ud uden et give besked ik??
Man kan da som det mindste lige sige, at det tør vi ikke at rode med osv.. eller?? Jeg gik jo i flere dage og vented på besked ja faktisk i 2 uger..
Jamen som du selv siger KAN man ikke ELLER tør man ikke, så SKAL man ikke tage sådan et projekt ind og det gjorte de heller ikke, må man sige..
Jamen til normal tuninger tænker jeg måske de er super gode mv, men når det bliver "svært" så ved jeg ikke om det er dem som skal have opgaven, for som du selv siger, er det bedre at bakke ud hvis man ikke tror man kan hvilket også er det rigtige..
Det vidste sig også at være en MEGET større opgave, så er glad for, at et godt rygtet svensk motorsports værksted har fået bilen, for Motren mv. skulle bygges op og laves Udstødning (bananmanifold) som man ikke kan lave her hjemme åbenbart, så jeg er oven ud lykkelig for de ikke tog opgaven, for ville være nervøs for de ikke kunne klare opgaven,. Vil så sige, at de svensker er ikke verdens hurtigste folk ha ha...
Man kan altid finde kritik og ros, man skal bare lytte og derfra fortage en kunklusion.
Er sikker på RH motorsport er gode nok, til det jeg vil kalde Normale tuninger, men de er ikke klar til STORE opgaver.. Det er min opfattelse af dem efter min oplevelse, men jeg kan jo tage fejl
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
Som sagt kender kun til min egen oplevelse
Det lyder jo til de godt kan, men jaaaa....
Du svared ikke til det med tilbage melding? Du syntes ikke man så burde melde pass og sige det som det er istdet for bare at ikke tage tlf og svare over mails mere??
RH Motorsport