{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ChipTune selv
  • #2   16. jun 2012 Ja nemlig ;0)

Jeg er god klar over, at der er forskel på at smide bilen på rullefelt og måle på hver enkel bil, mens den tunes helt præcist. Men ligesom en bil får en standard fil fra fabrikken, så kan en standard tuning fil jo også fungere nogenlunde.

• #4   16. jun 2012 der er mange der mapper sin bil ind på vejen (svarende til det man gør på et felt). Men det kræver en ordenlig styring og at man ved hvad man laver. + så skal man overvåge nogle ting så ikke man smadre noget.

hvis det var så nemt som at "købe et kit" så havde flere nok gjort det. smiley

så til spørgsmålet: nej.

• #5   16. jun 2012 du kan få et sæt fra landberg hvor du selv indlæser en anden fil

• #7   16. jun 2012 nej,nej,men der er forskel på hvad man får for pengene af kvalitet og viden

• #8   16. jun 2012 Ja, jeg har set Utune fra Landberg. Og det er jo det samme, der kan findes på eBay. Problemet er netop med kvali af tuningsfilerne. Har også lusket lidt rundt med nogle torrents, og der er mange mulighederfor at finde filer, som måske kan klare det med et godkendt resultat uden at være optimalt.

• #10   16. jun 2012 Jeg gjore det ved min Fiesta ST. Det var dog ikke utune. Jeg kunne godt mærke det på speederrespons. Der var 4 forskellige programmer. Problemet er at den ikke bliver tilpasset din bil 100%. Men lidt vil man altid få ud af det. smiley

• #11   16. jun 2012 Har du en widebandsonde ville jeg ikke være bleg for at prøve dem...
    Jeg mappede selv min gamle rx7er med en datalogger det var dog en apeximotorsrtyring der sad på....

Kommentér på:
ChipTune selv

Annonce