{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Wolf3d.dk?
  • #1   16. jun 2012 det er ikke fordi han er bedre end så mange andre her i landet hvad angår indkøring på felt. Men han er da en af dem i DK hvis ikke den der har mest styr på wolf3d. Og han er såmænd da også flink smiley men han kan fandme også mange historier.

• #2   16. jun 2012 Oki..

Jamen det som tiltaler mig er, at han kan bænk tune og han han sagde at alle tunings firmaer hader at rulle en automatgear bil , da man aldrig kan få det helt rigtig resultat af den og man kan ikke tune den ordenligt, men i en bænk har han alle muligheder og det blev så løsningen, men ville lige høre hvad i har erfaringer med smiley

• #3   16. jun 2012 hvis ikke du har styrringen ville jeg vælge fmj, har selv haft wolf uden succes.

• #4   16. jun 2012 Oki... Jamen der sikkert altid dårlige oplevelser alle steder, men det er da værd at tage med når jeg skal finde ud af om det er ham som skal tune den..

Men det er jo lidt fedt han kan bænk tune..

Andre firmaer som kan bænk tune??

• #5   16. jun 2012 alle felter med bremse kan "bænk" tune. Og dem er der flere af i DK.

Men altså den kan vel låses i 2.gear så kan du lave en rulning som de fleste andre biler hvor du indkører. Det er muligt at gøre på felter uden bremse også smiley personligt ville jeg også nappe Flemmings produkt.

• #6   16. jun 2012 Jubidition : Det er da vidst en sjældenhed at en bil med automatgear kan låses så den ikke laver kickdown.

• #7   16. jun 2012 Min bil laver kick dovn i alle gear. Man kan kun låse den på den måde at den ikke går videre inde 1 eller 2 eller 3 gear, men jeg kan ikke låse den i 2 gear så den kun bliver i 2 gear selv under kickdown..

Jamen snakker også lige med FMJ.. Har en en web side?

• #8   16. jun 2012 Tommy. http://www.fartstrup.dk/index.asp

Anders det kan der været noget om... smiley

• #9   16. jun 2012 tak Jubidition smiley

• #10   16. jun 2012 Tommy har du opgivet ham TS Motor ? Hvad forventer du at få ud af den motor ?? Altså hvis du ikke vil åbne motoren og skifte knaster plane toppen osv osv, så kommer der ikke stor effekt ud af det. Det giver normalt næsten intet at chip tune en NA bil.. Så hvis du vil ofre alle de penge håber jeg da du gør noget ud af motoren

• #11   16. jun 2012 BNR32 .

Jamen det som det først handler om for mig er ,at den bliver trimmet ordenligt og på den rigtig motorstyring og med det skal den nok komme op på de 250 hk er mit bud uanset hvad folk siger. Har talt med flere tuning firmaer og nu og de siger det ikke er urealtistisk med mit setup smiley

Men bøjer mig i støvet hvis det viser sig, at det ikke virker, men virker det ikke så får den hele turen med kanster ogs. Man kan ikke plane toppen da den er planet så meget den kan på en 3000GT har jeg fået fortalt af cylender service i næstved..

• #12   17. jun 2012 Jeg har hørt både godt og skidt om ham.

Kommentér på:
Erfaring med Wolf3d.dk?

Annonce