{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  306 2.0 xs ?
  • #1   4. jul 2012 Ja fungere fint, dog vil indsugningen fra GTI'en fungere rigtig godt sammen med og skal det være helt godt, skal du chippe den om, når delene er skiftet" rykke begrænseren en smule op" samt få rettet hK/Moment kurven til, da den kan få nogle huller i kurven

• #2   4. jul 2012 oki har købt en 2.0 stc nemlig til konen så skal intet være voldsomt eller noget dog bare lidt mere lyd fra gti samt lidt flere hk uden der skal ofres vildt da børene skal ku være der også ehe har nemlig monteret gti indsug på. så ville jeg prøve knaster bag efter

• #4   4. jul 2012 oki lækkert har indsug på nu også have jeg regnet med og smide gti knaster i nu hvis det bare virkede også må vi se hva der så kommer men ja rigtig fin bil med muligheder men er det begge knaster jeg skal have i eller kun 1 jeg skal bruge sammen med den der sidder?

• #5   4. jul 2012 Knasthjulet er justerbare orginalt... så det er ikke nødvendig at købe.
    knaster passer i, sammen med indsuning og udstødningsmanifold og en chip er nødvendig, så lander du på samme effekt som en gti har standard.

• #6   4. jul 2012 Jeg smider nogle knaster i så ser vi hvad der ellers sker. Måske smide dyserne pp også. Har indsug på dog med de org 2.0 dyse

• #8   6. dec 2012 takker
    og lige over

Kommentér på:
306 2.0 xs ?

Annonce