volvo s90 start problemer {{forumTopicSubject}}
hej jeg vil godt lige have jers vudering jeg har fået en vudering men en ekstra skader jo ikke.
min s90 har lavet lidt nummer i dag. efter jeg havde kørt og sat bilen og den havde stået 2 timer ca og skulle starte igen skulle den tørne på starten dobbelt så langtid end den plejer og da jeg slap nøglen hostet den igang men kørte fint da jeg så kørte ud til min ven og den stod der i 3 timer og skulle startes igen lavet den samme nummer igen?? nogel der har et bud på hvad der kan være galt
den har i øvrigt en anden fejl som jeg har mistanke til hænger sammen med den første fejl. når det er rigtigt koldt og den skal starte (på kold motor) så springer den igang med det samme men går også ud med det samme igen. men starter så igen efter anden forsøg og holder sig fint igang. Men vis jeg lader tæningen være på 2 sek inde jeg drejer nøglen første gang så går den ikke ud??? men i dag da jeg skulle starte (kold motor) gik den ud som den gør i koldt vejr bortset fra den normalt aldrig gør det i varmet vejr
feb 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 330 Svar: 1.082
okt 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 8 Emner: 149 Svar: 499
volvo s90 start problemer