{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes Chiptuning
  • #1   11. jul 2012 Ja, det ville den, men jeg vil anbefale dig at få din fine maskine OBD-tunet i stedet. Det ville være synd at bruge en krejler-løsning som den på en bil af den kaliber. Du skal huske på at de bokse som man tilslutter ikke justere parametrene som en OBD-tuning gør. Boksen øger derimod kun tilførslen af brændstof, hvilket kan lede til en forkert forbrænding. Derfor oser mange bokstunede dieselbiler. Vær i øvrigt opmærksom på, om din gearkasse kan holde til det. Hvor langt har vognen kørt?

• #2   11. jul 2012 Den har kort 192.XXX smiley

• #3   11. jul 2012 Ja, det er jo ikke lige frem det vilde. Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til RH-motorsport og høre hvad han har at sige til sagen. min mening er, at hvis du endelig vil have det gjort, skal du holde dig væk fra den slags boksløsninger. få det gjort ordentligt i første omgang.

Personligt ville jeg ikke gøre det. Det er moderat dyrt at skifte en gearkasse på sådan en svend. smiley

• #4   11. jul 2012 tak for svar smiley

• #5   11. jul 2012 Landberg.. Han lavede min kammerats Benz, og den har kørt 250000 km med sin effektforøgelse nu uden problemer.

Kommentér på:
Mercedes Chiptuning

Annonce