{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Golf 2 VR6, koblingssystem. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inde som har erfaringer med Golf II VR6 Projekter? jeg har en alm. Golf II 1,8 som jeg skal have en 2,8 i. Motor, gearkasse, forbro, bremser, bagbro, ledningsnet, motorstyring og HELE ombygningskittet har ligget i en Golf II G60 før. Men en G60 kører med hydraglisk kobling, ligsom VR6eren, hvor min kører med kabeltræk. Hvem her inde ved, hvordan man bygger det om fra kabel til hydraglisk, med bremseforstærker, hovedcylinder, slavecylinder osv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 VR6, koblingssystem.
  • #1   9. aug 2012 du bygger det hele over med pedaler og alt...

• #2   9. aug 2012 der er 2 ting du kan gøre du kan sætte en omformer på så du konvetere om til kabel det er den løsning jeg køre med på min 16v lige nu men jeg skal til go konventere til hydrautisk i stedetfor da jeg bedre kan li det så jeg får et system liggende lige til og sætte på hvis det er

elelrs skal du bruge slave cylinder, slange beslag til slange en hovede cylinder til koblingen, bremse forstærker beslag, væske beholder og slange ned til hovede cylinder også en pedal konsol og stumperne skal du have fra enten en golf 2 g60, corrado uden abs elelr passat 35i uden abs beslagne findes ikke på en golf 3

Kommentér på:
Golf 2 VR6, koblingssystem.

Annonce