{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo på Peugeot 307 2.0 Benzin
  • #2   14. aug 2012 @Chris B
    Tænker du her på Knast,Kobling,Toppakning,Plejlstænger eller bare alt i motoren, incl. stempler osv.
    Er lidt på udebane her, men overvejer kraftigt at gå igang med sådan et projekt, da jeg syntes der er for få Pug ejere der prøver dette. Kan da godt være det er grundet motor kvalitet eller ?

• #4   14. aug 2012 @GT28RS
    Takker for svaret og det du siger giver helt perfekt mening, kan ud fra det konstatere at jeg købte en "Kedelig bil" i forhold til Tuning smiley Nå må forske i alternativer smiley

• #6   14. aug 2012 Takker endnu engang for hurtig svar, og overvejer sgu at skille mig af med 307éren og få fat i en af ovennævnte.

• #7   14. aug 2012 Kan ikke se hvorfor den IKKE skulle have potientiale til trykladning.
    Det er jo netop for nemt at vælge en bil som alle andre tuner på.

Vejen frem er nu ikke så slem, jeg ville finde ud af strl på dine stempler, få lavet et sæt med laver komprission hos fyns kobling og kardan service. størredyser og så noget MS motorstyring. er du fiks på fingrene og ferm til at finde dele. kan man hurtigt blive kørende for en 10-12 lapper med små 300++

• #8   14. aug 2012 samme motor.

Hvad du ikke kan med 206 GTi

1) Trykladning kan IKKE anbefales. Jørgen Agergård har lavet en enkelt 206 GTI med kompressor og 220 HK, men termisk (varmeudvikling) kan bilen ikke holde til det. Den smed den ene toppakning efter den anden og kompressoren er blevet afmonteret igen. Istedet har ejeren fået lavet et Trin 6 kit.

2) Du kan ikke montere skarppere knaster end dem fra en 306 GTI. MAXI knaster fra Peugeot til 306 GTI, løfter for højt og insisterer du på at få dem i, skal der laves en del om på dit topstykke for at de ikke rammer stemplerne.

3) Du kan ikke lave nogen form for slagvolumenforøgelse. Blokken er for kort til at der kan monteres en krumptap med længere slaglængde.

http://www.hi-speed.dk/206gtituning.html

• #11   15. aug 2012 Takker for alle de positive svar.
    Undersøgte igår aftes Tuning af Peugeot 307, og måtte indse at dette ikke er en bil man sådan lige får flere HK ud af, så må sande at jeg nok bliver nød til at sælge for at få mit mål på 200hk minimum opfyldt.

Kommentér på:
Turbo på Peugeot 307 2.0 Benzin

Annonce