{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 4 benzin 2.0 115.
  • #1   26. aug 2012 Hvis du er villig til og ofre lidt på det og få trykladning på, bliver der lavet nogle kompressorkits til en 2.0 model.. smiley

http://www.neuspeed.com/491093-neuspeed-20l-8v-supercharger-kit.html

Så skal du nhok få noget udad det.. smiley Husk dog, at som minimun og skifte toppakning hvis du køre med et tryk på over 0.5 bar.

• #2   26. aug 2012 havde mere tænk på på knaster mannifol og en chipning?.

kommer der turbo på den du har vist toke M?:)

• #3   26. aug 2012 http://www.neuspeed.com/33/0/0/578/491095-neuspeed-20l-8v-supercharger-kit.html
    som du formenlig aldrig vil kunne få godkendt

eller som alle andre nok vil skrive lig en 1,8 t i den men for og kunne få det godkendt skal bilen bygges om til en 1,8t men bremser osv.... og så er vi nok ved og være der henne at sælg bilen køb en 1,8t.....

• #4   26. aug 2012 Hvis jeg var dig, havde jeg solgt den, du kan sikkert få fint for den fordi det er en 02'er og kun kørt 130.000Km!

Så havde jeg hentet mig en 1.8T'er måske lidt ældre og med lidt flere km.- Men så har du også en Turbo bil, som du self kan chippe osv osv.. smiley

• #5   26. aug 2012 så man kan måske ikke gøre så meget på en 2.0 115 ?.

hvad med knaster mannifol og chipning?, hvor meget vil det løbe op i ca?:)

• #6   26. aug 2012 simon m.
    Det er en kamp fesen motor sådan en, det kan slet ik betale sig at pille ved den smiley

• #7   26. aug 2012 Nej, den der er vist et link til, er et komplet kompressor kit til en 2.0. Har du selvfølgelig ikke den store bilviden på baggrunden, er det nok ikke det du skal rode dig ud i, medmindre du vil prøve og udfordre dine evner.. smiley

Der er heller ingen snak om godkendelse, men der er heller ingen garanti for at han ville kunne få den godkendt med komplet udstødning, chip osv.. Så kommer der db grænse, godkendelse på det pjat osv.. Så det går lige op mere eller mindre..

Jeg ville dog ik sælge den 2.0 hvis det km. tal passer, det er ret meget spild, når der gerne skulle være en masse km i den endnu.. smiley

• #8   26. aug 2012 hmm min gamle golf 4 kørte da fra en golf 4 1,8 20 v 125 hk med samme opsætning som min.

• #9   26. aug 2012 toppakningen er ikke nødvendig at skifte.. den køre med ståltoppakning fra std. en std motor kan holde til ca 250 hk med tryk:)

• #10   26. aug 2012 du kan godt hive en 20-30 hk ud af den ved meget få midler.. du kan skifte knaster, manifold, udstødning, tændrør, filter og self få den chippet. hvis du vil bruge den til race kan du også skifte kobling og gerakasse så den får et lidt hurtiger optræk. små 10-15.000 kr hvis du tager kobling og gearkasse skal du regne med 20.000 kr.

• #11   26. aug 2012 km passer:)

men hvad ville du gøre toke m?:)

knaster mannifol og chipning? hvad ville det koste?:) vil self ikke selv lave det:)

• #12   26. aug 2012 ! Dovnie ! knaster, mannifol udstødning og chipning, har du nogen hjemmeside hvor man kan bestille det?:) eller skal man få fat i et tunings værksted og høre dem ad?:)

• #13   26. aug 2012 chipning ville jeg nok vælge Landberg. udstødning og manifold ville jeg vælge supersprint.

• #14   26. aug 2012 ved west speed kan skaffe manifold til spjældhuse . og de har jenway 50mm spjældhuse . så bruger du de org dyser eller smider noget 20v turbo eller ligende dyser i og en megasquirt styring . evt noget knast og banan . så tror jeg du kan hente omkring 150hk på den.

• #15   26. aug 2012 rene J og de kan lave det hele?:) west speed?:)

• #16   26. aug 2012 Nu er det bare ikke sådan lige at godkende bilen bagefter. Vælg delene med omhu, så får du en let tunet + LOVLIG bil.

Det er nemlig tyskertilstande vi har ( som så mange har efterlyst) . Alt tun du køber skal have godkendelse f.eks KBA nummer, så kan det synes & kodkendes.

Hvis du voldtuner, så kan du blive henvist til skat for betale reg. afgift.

Bedste råd - Snak med en synsmand og fortæl om dine planer. Jeg har fået utrolig meget hjælp + endte med lovlig bil , der kører med bla spjælde.
    Og som der bliver sagt. Hvad vil du ofre på det ( inkl godkendelse ).

PS husk bilen ender med påskrift 'konstruktive ændringer' og dit forsikringsselskab kan stille spørgsmål ( især ved en skade ) og de kan gøre bøvl, hvis du ikke har fortalt dem om ændringer! Det kan "#¤#"%#¤ ende dyrt.

En tunet bil er altid sjovere end standard bil med flere hk.. smiley

• #17   26. aug 2012 nu skal jeg ikke ud og vold tune den, men 20-30 hk mere:) hvad vil det koste? med alt!!:) har lige skrevet en mail til westspeed.dk.:)

• #18   26. aug 2012 Altså skulle jeg vælge noget, rustfri udstødningssystem samt manifold fra super sprint eller remus, det er noget af det der holder, men det koster os ekstra.
    En chipning kan du få til en sugemotor hos landberg for 3k. mener jeg det er, og de kan godt deres kram.
    Knaster ville jeg os smide i, men hvor skarpe tør jeg ik rigtig svare på, da jeg ik har nogen erfaring med andre knaster i 2.0 motoren, så svært og sige hvad der ville være bedst.

Derefter ville jeg vælge en af de filterkits som bliver solgt, men et med et rustfrit rør, os for at få lyden med.

Du skal dog være opmærksom på,at når du for en anden knast i, kan du godt risikere en lidt ujævn motorgang.

Men derefter tror jeg godt du ville kunne hente en 10-15 hk, men en del mere i trækkraft.

• Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #19   26. mar 2019 Hej simon. Ville lige høre om du fik lavet bilen om til flere heste eller hvad der skete med den?
    Har nemlig en med sammen motor og vil også gerne have flere heste ud af den:)

Kommentér på:
golf 4 benzin 2.0 115.

Annonce