{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.073 visninger | Oprettet:

bmw 325i tuning uden turbo. {{forumTopicSubject}}

hej vil lige høre hvad i har og byde ind med hvis jeg skulle have min lidt tunet bare uden turbo Altså vi snakker knaster stempler insugning og det bare ikke turbo smiley
kun hvis der kommer en billig en dag.
men hvad har i og byde ind med og eventuelt link til nogle forskellige ting som i ved der nok skal holde smiley

Info om motoren
det er en
Motor: M50
2.5 L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bmw 325i tuning uden turbo.
  • #1   7. nov 2012 ny krumbasse = 3,0 smiley

• #2   7. nov 2012 haha den lyder dyr smiley men fedt smiley
    kan du eventuelt komme med en som du ved der kan holde og lejere der til ?

• #3   7. nov 2012 indsugning er den ''gode'' du har monteret i forvejen..
    ved squ ikk om der findes højkomp stempler til din motor...

men ellers:

bananmanfold
    større udstødning fra manifolden
    sports katalysator med metal kerne
    noget fint luftfilter med masser af kold luft
    andre knaster
    portet toppen
    få planet toppen lidt

og til sidst få den chippet/kørt ind

så burde den da rykke skindet af kakaoen lidt bedre.. smiley

• #4   7. nov 2012 haha smiley tror du men kan i anbefale noget ? hvis i har meget med bmw og gøre ?

• #5   7. nov 2012 du skal ikk regne med at rive mere ud af den motor en 200-230hk ca, vel og mærket hvis du gør det som madsen skriver, laver du en krumtap swap kan du godt regne med 260-280hk alt efter hvordan top og diverse bliver portet og hvordan flowet i det hele er, det er faktisk uhyre vigtigt at porte rigtigt, da luften ellers vil komme til at stå stille nede i cylle og give en negativ effekt, tro mig, er prøvet smiley

• #6   7. nov 2012 Du lyder som erfaren mand patrack smiley mendyr fornøjelse men kan i remse op hvad jeg kan lave ved motoren når jeg har den ude alligevel . måske os så den kan holde til en bette turbo ? smiley

og kan i ca sige hvor meget der er til for 20.000 ca ?
    + kobling.

• #7   7. nov 2012 det nemmeste ville nok være at du går på de forskellige tunings sider og ser.

• #8   7. nov 2012 Har en komplet 2,8 motor til salg. også bare på med den m50 indsuning manifol du har og en banan og chip så går den god måske en knast vil også hjælpe meget

• #9   7. nov 2012 erfaren ved jeg ikk. for der er mange der har mange flere erfaringer end mig, men tuning er altså ikk bare at sætte nogle dele sammen og så få det kørt ind, der er en dybere mening med tingene og der er en grund til nogle ting er lavet som de er, lige pt. kan jeg fotælle så meget at mig og svigerfar går og roder med en motor, hvor vi faktisk er helt ude i at svejse nye kamre i topstykket samt forskyde det en smulle frem for std, denne ændring skulle faktisk på denne motor vi leger med, kunne give op til 40hk, bare ved det? smiley mit råd til dig er at begynde at læse engelsk, hvis du virkelig vil have alle de rigtige svar, så finder du dem ikk rigtig her i landet, vi har fået hjælp til her i dk hvor vi skulle få viden om vores motor henne. men det er også det. ind på en masse forum sidder og kigge. det er vejen frem!!

• #10   7. nov 2012 Lyder godt ellers tak for motor smiley
    Jeg takker det kan være i finder et nyt forum af mig der hedder mere med tuning hvis der er noget jeg ikk har fået svar på smiley hyg jer

• #11   8. nov 2012 Jeg vil hellere en gerne hjælpe dig med alt det jeg kan. Men så skriv lige en privat besked til mig smiley

• #12   8. nov 2012 ok husker på det smiley

Kommentér på:
bmw 325i tuning uden turbo.

Annonce