{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Mk3 turbo tuning {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har fået mig en supra mk3 turbo, kunne godt tænke mig at tune den lidt, lige nu er den hævet i ladetrykket, har fået noget chip (siger gamle ejer), hks ssqv bov, komplet 3" udstødning uden kat, downpipe (et ekstra lille rør der går uden på udstødningen og ind i den igen), og så er der en hks fcd på..

Hvad vil i anbefale jeg skulle få smidt på?
Det jeg selv tænker er sådan en lexus airflowmeter, 500 ml dyser, turbo og en banan manifold?
Men hvor finder jeg den der luftmåler fra en lexus, og hvor finder jeg de større dysser der er lige til at knalde i?
Og hvilken turbo vil i anbefale?
Og hvad med den bananmanifold, giver den overhovedet noget, har læst lidt på det og der er mange der siger man skal beholde den std.?

tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mk3 turbo tuning
  • #1   3. jan 2013 Hvis du havde pengene til det og gerne ville have den rigtige motor i så vil jeg varmt anbefale en 2jzgte 280hk / 330hk nemt holde til 550hk smiley Der er 2 til salg her på BG det ville jeg gøre hvis det var min bil smiley

  • #2   3. jan 2013 Ja det kunne være rigtig fedt, så lige at den ene motor står til 23 og den anden til 40... Lidt dyrt synes jeg dog (der står en komplet kørende mk4 turbo til salg her på øen til 50.000)
    Så jeg ville nu gerne beholde 7mgte motoren i, da det nok er det billigste til mit lille hygge projekt, er trodsalt kun 18 og lærling så det ikke en bil der skal bygges til dragrace osv. smiley


  • #5   3. jan 2013 Jeg har et komplet sæt på hånden der skal kunne lave 800 hk med alt hvad du skal bruge på nær ecu til 20 kg hvis det var noget og det er med udstødning og turbo og manifold med ekstern westegate og andre plejlstænger og en bov og intercooler og meget mere sprit nyt aldrig kørt samt 2 motor og 3 gear kasser og noget bagtøj og noget hvis det skulle ha interesse...? Der er for 50 - 60 kg alene i de nye ting

  • #6   3. jan 2013 Du skal være velkommen i supraklubben SDCD.DK der kan du få svar på dine spørgsmål.
    Man kan sagtnes tune en stanard 7m-gte,også det kan holde.
    Bare spørg


  • #7   3. jan 2013 en mk3 kan ikke "chippes"

  • #8   3. jan 2013 X, jo uden afgift self. den står også til salg herinde

Kommentér på:
Mk3 turbo tuning

Annonce