VW Polo 6n - Spjældhuse {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg står og mangler lidt hjælp til tuning af min VW polo 1,6 8v.
Jeg vil enormt gerne have spjældhuse på, med anden knastaksel, udstødning, motorstyring og selvfølgelig dysehoveder på.
Jeg ved at når det er en 1,6 skal de fire spjældhuse være på 40mm hver især og at udstødningen skal være fra 2'' til 2,5'' i diameter med bananmanifold.
Mit spørgsmål til jer er om i ved hvilken knastaksel og måske hvilke dysehoveder jeg skal have på? Måske nogle der har nogle bedre idéer eller måske et sæt af dette til salg?
Derudover har jeg søgt lidt på nogle forkellige spjældhuse og er faldet over nogle ved navn Jenvey? er det et godt kvalitetsmærke der holder?
Mvh. Peter Søndergaard
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 54 Svar: 343
Skal du noget skal du gå efter en Rotrex kompressor løsning, mener den kan synes med det da der findes en TUV på det sæt.
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Du skal da i tunings-skole hvis du mener spjældhuse intet giver.
Peter Søndergaard:
Jenvey laver rigtig fine spjældhuse, og for en gangs skyld er der een der har fat i det rigtige med følge dele i form af knast.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 118 Svar: 380
hvilken grad ville du foreslå knasten skulle have?
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 118 Svar: 380
apr 2006
Grad antal skal jeg ikke udtale mig om, men er der ikke et cylinder-service firma i din nærhed ?? De plejer at kunne gøre gode ting ved et topstykke.
nov 2005
Følger: 30 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 54 Svar: 343
apr 2006
Nu har jeg haft 4 biler med spjældhuse, og laver en 5. lige nu, og ingen af den blev moment sløvere.
Det skal jo kombineres med andre ting.
Man køber jo heller ikke kondomer uden at have en kvinde at knalde med jo.
VW Polo 6n - Spjældhuse