{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorombygning e36 fra 316- 540 hjælp!
  • #1   25. feb 2013 Speciel motorophæng, kardan skal tilpasses, ledningsnet tilpasses.
    Bundkar skal ændres, ellers skal du bruge et bundkar fra en RangeRover Sport med M62 motor.

Hvis jeg var dig ville jeg bruge en M3 motor med turbo - tror det vil være meget lettere..dog skal du stadig skifte forbro, bagbro drivlinie osv da din er en 4 benet ab fabrik.

• #2   25. feb 2013 Hvis du kan beslutte dig for at bygge en 540 i en e36 så kan du da også bare gå igang med det, for der er med garanti ingen perfekt opskrift på ombygningen udover det tager tid.. Så det da bare at gå igang

• #3   25. feb 2013 Se lidt over skulderen på Alpina
    - brug motorophæng osv fra dem
    .. De har skruet en M60'er i en E36..
    Så ingen grund til at gå helt i blinde

• #4   25. feb 2013 http://www.facebook.com/VkgTuningDriftTeam?ref=ts&fref=ts

kig der , der er et par driftere som du kan få inspiration fra,

• #5   25. feb 2013 Mange tak lyder til at være et større projekt meningen med projektet var at jeg skal ha bygget en forholdsvis hurtigt da jeg gerne vil være med i starten af sæsonen . Da det er første gang jeg skal køre drift så skal dette kun være en forholdsvis bugetbil hvilket den med sikkerhed ikke bliver med en m3 motor med tryk smiley

• #6   26. feb 2013 Så er dit udgangspunkt også forkert.

Du skulle have valgt en 6 benet E36 fra starten, der havde M3 maskinen passet lige i - og så dyr er sådan en motor nu altså ikke...men eller smid tryk på en 325 maskine.

Kommentér på:
Motorombygning e36 fra 316- 540 hjælp!

Annonce