8.248 visninger
|
Oprettet:
Tuning af golf 3 2,0 gti 8v {{forumTopicSubject}}
Hey bg jeg har en golf 3 gti 8v som jeg godt ville ha lavet noget ved. Er der nogen der har gode ider til hvad jeg kan gøre ved den. Jeg har hørt at man kan ligge et topstyke fra en 16ver i. Men hvad siger i mvh Ronnie
jul 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 747
Men få bearbejdet dit topstykke og en god knast, plus banen og du når langt. Dog ville jeg tage topstykke og indsprøjt fra en PF motor, golf 2. Det flower en hel del bedre end det på de 115 hk. motorer og ledningsnettet fra pf passer lige i din bil.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 2
Bearbejdet top banen og knast. Og så en indsprøjt fra en golf 2 pf morto
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 2
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
jul 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 747
jun 2006
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 231
Jeg har kørt VW i mange år nu og jeg må indrømme at golf 3 2,0 8v er den kedeligste gti til dato.
I mine øjne kommer du ingen steder med en 2,0 8v for 10.000 så ville jeg hellere investere i samme bil med en 16v el. vr6 motor.
Hvis du intet kan selv:
Adskillelse samt bearb. af top: 6-8000,-
Knastaksel: 2000,-
Lettere løftere/strammere fjedre: 2000,-
Chip: 4000,-
Er du heldig har den 140 HK og en kende mere omdr. villig alt efter knast løft mm.
SPILD AF PENGE
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
eller for samme pris en celica T20 2.0GT med 175hk. eller nøjes med at smide 18000kr og få en Saab 900 2.0 Turbo. (der stå en i slagelse med 270hk ved 0.8-0.9bar og bygget til at lave 450 ved 1.5bar., )
i sidste ende ville det ikke kunne betale sig at bygge på en din GTi´er
jul 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 747
Tuning af golf 3 2,0 gti 8v