{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af golf 3 2,0 gti 8v
  • #1   1. apr 2013 Det der med 16v top det dur ikke, medmindre at du bruger stemplerne fra en 16v. Ellers får du problemer med dine ventiler.

    Men få bearbejdet dit topstykke og en god knast, plus banen og du når langt. Dog ville jeg tage topstykke og indsprøjt fra en PF motor, golf 2. Det flower en hel del bedre end det på de 115 hk. motorer og ledningsnettet fra pf passer lige i din bil.


  • #2   1. apr 2013 Okay så det er noget lort med en 16v top.

    Bearbejdet top banen og knast. Og så en indsprøjt fra en golf 2 pf morto


  • #3   1. apr 2013 Motor

  • #4   1. apr 2013 5-10.000 gør meget ved det, forudsat motoren er sund og rask, ellers må du op med 20-25.000.

  • #5   1. apr 2013 Ja for du kan ikke smide en 16v top direkte på. Ja, indsprøjtning fra pf motoren og det godt bearbejdet g60/ gammel model gti topstykke. De har i forvejen store ventiler og større ventiler end i pf/pb topstykkerne.

  • #6   1. apr 2013 Husk nu at når du tuner på en bil med indsprøjtning så skal bilen chippes om når du ændre noget ligemeget hvad. Hvis du ikke chipper den om så får den ikke mere benzin og så kan det hele være ligemeget..

    Jeg har kørt VW i mange år nu og jeg må indrømme at golf 3 2,0 8v er den kedeligste gti til dato.

    I mine øjne kommer du ingen steder med en 2,0 8v for 10.000 så ville jeg hellere investere i samme bil med en 16v el. vr6 motor.

    Hvis du intet kan selv:

    Adskillelse samt bearb. af top: 6-8000,-
    Knastaksel: 2000,-
    Lettere løftere/strammere fjedre: 2000,-
    Chip: 4000,-

    Er du heldig har den 140 HK og en kende mere omdr. villig alt efter knast løft mm.

    SPILD AF PENGE


  • #7   1. apr 2013 du smider hurtigt 10.000 ud for at gå noget der minder om effekt ud af den og for lidt mere kan du købe en VR6´er. du kunne også spare lidt mere sammen og skifte til en 1.8T og en meget mere velkørende bil i form af Golf IV.
    eller for samme pris en celica T20 2.0GT med 175hk. eller nøjes med at smide 18000kr og få en Saab 900 2.0 Turbo. (der stå en i slagelse med 270hk ved 0.8-0.9bar og bygget til at lave 450 ved 1.5bar., )
    i sidste ende ville det ikke kunne betale sig at bygge på en din GTi´er


  • #8   1. apr 2013 Tjek evt. min 16v i min profil.. Den motor har kostet over 40.000,- at bygge og man overraskede mange smiley Men er ikke enige med de andre, for en 8v kan også blive pænt sjov.. Monter evt. en 9a gearkasse, for den er pænt lavt gearet.

Kommentér på:
Tuning af golf 3 2,0 gti 8v

Annonce