{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OBD Tunning af Peugeot 206 s16
  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 353
    #1   14. apr 2013 Ingen konkrete erfaringer, nej. Dog tror jeg ikke at du nødvendigvis kan regne med 20 % (er det ikke 110 HK den motor har - altså 22 HK?). Derimod vil du nok få et bedre effekt/momentforløb over en bredere del af omdrejningsskalaen.
    ...og så har du ret i, at det ofte har en, omend mindre men positiv, effekt på benzinforbruget, hvis du da altså ikke ikke bruger de nye kræfter tilsvarende mere smiley

• #2   14. apr 2013 Jo, den har 110 HK .

Kunne da også være godt med lidt mere bundtræk ved lavere omdrejninger, men ingen bedre acceleration eks fra 0/100 km/t ?

• #3   14. apr 2013 følger lige med..
    Fordi hvis man kan pille ved en 1.6 non turbo 206 bør jeg også kunne rode med min smiley

Men hvor har du hørt det med 20%? Da jeg snakkede med Hessteknik eller hvad de hedder sagde de at de ville køre den ind til vpower og så må jeg ikk bruge andet.. Og ved ikk hvor meget jeg ville få ud af det..

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 353
    #4   14. apr 2013 Igen så tør jeg ikke sige hvor hårdt den motor er spændt for da jeg ikke kender noget til den - OBD-tuning ender ud i mange forskellige resultater alt efter motor. Der hvor der er mest at hente er uden tvivl på turbomotorer hvad enten det er diesel eller benzin. Jeg tror, som du selv siger, at du skal gøre det hvis du ønsker bilen mere "kørbar", men hvis du ikke påtænker andre modifikationer inden OBD-tuningen, så tvivler jeg på den store eefektforøgelse. Går du i stedet i gang med topstykke, udstødning, knastaksler e.lign, må en OBD-tuning sammenlagt med det andet forventes at give en del.
    Hvis du blot OBD-tuner vil du sikkert kunne måle en tidsforskel i 0-100 km/t, men jeg tror ikke det drejer sig om mere end 0,X sek, alt efter hvor meget effekt du selvfølgelig får.

• #5   15. apr 2013 Okay, Havde ellers Været fedt hvis det gav godt, da det jo er forholdsvis nemt at få "indstalt" på den.. smiley

Har kun sports udstødning på. Havde også cup indsugning på, kunne nu bedst lig standart filteret, især når bilen er kold.

Kommentér på:
OBD Tunning af Peugeot 206 s16

Annonce