{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scantune
  • #2   26. apr 2013 Har kun haft gode erfaringer hos Scantune. smiley

• #3   26. apr 2013 Har også kun gode erfaringer.

• #4   26. apr 2013 Nu har jeg brugt Per siden 1992, hvor han indkørte min Honda med importeret motor fra Mugen i Japan, han fik mere ud af motoren , end de selv kunne klare i Japan.
    Har brugt ham til 500hk projekter i samarbejde med Fartstrup, som har lavet boksen, og det er bare noget der spiller, det samme gælder mine venner der bruger Per.
    De OBD tuninger han laver, er da bare noget der spiller, du får dine kurver fra før og efter, per spørger , hvad du kunne tænke dig af hk og nm , inden for de muligheder bilen giver.
    Men Per,s kunder er nok alt overvejende det voksne publikum + 35 år, med nyere biler, der godt vil have lidt mere bundtræk og stadig en god økonomi og ikke så mange Brian,er der bare skal have et stykke papir på at deres ældre biler, yder max hk/nm , om bilen så ikke kører godt og bruger max brændstof, det gør ikke så meget, men så skal man jo nok bare køre til RH eller Stage 3 ect.
    Per gider kun seriøs optimerein og undværer gerne Brian og co.,

• #5   26. apr 2013 Har kun gode erfarringer med Scantune

• #7   28. apr 2013 Lyder godt tror jeg ringer til ham i næste uge

• #8   28. apr 2013 Ja jeg ved hvis man følger linket ovenfor og videre derfra til swift klubbens hjememside, ja så tyder ALT da på at man skal holde sig langt væk! han har tilsyneladende snydt og bedraget, for at få nogle kunder i biksen!

Men ja, kør da op til ham...suk!

Hvis et link som det ikke er nok til at folk holder sig væk, så tror da pokker at vi så ofte ser tuderi her på siden, vedr. folk der er blevet snydt af den ene eller anden!

• #10   28. apr 2013 Nu hvor alle snakker så godt om rh, så vil jeg sige har kun været deroppe en gang fra langtid siden, det var med en gammel Opel. 14dage efter brændte den sammen pga for fed blanding. Så jeg holder mig fra rh. Vil stadig vælge scantune, har nu kørt 50000km med min økotune og den køre stadig rigtig godt.

• #11   28. apr 2013 Jeg syntes du skal prøve ham og så skrive dine erfaringer her om feks 1 måned.

Fredslunds.dk

• #12   1. jan 2015 hva bilv din erfaring så med den tuning??

• #13   1. jan 2015 Vi bruger ham til alle vores firmabiler og det spiller 100%

Kommentér på:
Scantune

Annonce