868 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Motor Swap"
motor swap
hej har gået og tænkt på at få lagt en 1,6 v-tec i min civic og ville lige hører om der er nogen der ved hvad det kræver at gøre dette og evt nogen der ville kunne gøre det og jo forasten det er en h...
hej har gået og tænkt på at få lagt en 1,6 v-tec i min civic og ville lige hører om der er nogen der ved hvad det kræver at gøre dette og evt nogen der ville kunne gøre det og jo forasten det er en h...
Skrevet af: sebastian h - 18. jul 2013
motor swap
Hej Jeg har gået og tænkt på at smide en 323 motor i min 318is'er da det er inde for de 20% Jeg tænker så lidt på hvordan det forgår med syn og lovliggørelse af ombygningen og alt det?
Hej Jeg har gået og tænkt på at smide en 323 motor i min 318is'er da det er inde for de 20% Jeg tænker så lidt på hvordan det forgår med syn og lovliggørelse af ombygningen og alt det?
Skrevet af: Nicolai . - 8. okt 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 9
kan skal godt selv lave elektronik osv selv,
og ACCURACY,,,, har ikke fundet en seat cordobra med vr6 endnu, og har heller ikke lyst til at sælge den da jeg allerede har brugt tid på den og er blevet glad for den.
Mikkel B. lyder cool
Motor Swap,,,,