{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Bremseskiver golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG. købte sådan et sæt http://www.carlab.dk/shop/sportskiver-bag-volkswagen-95468p.html skiver til min golf 3 og blev anbefalet at købe originale bremeklodser, så det gjorde jeg !. men efter at have kørt det til, syntes jeg at skiverne bliver utroligt hurtigt rigtig varme ! og de hænger ikke !!! det har jeg tjekket. er det bare noget som de gør når det er sådan en slags "sports bremse" ? eller hva kan der være galt. ?
- altså hvis man køre hårdt til den bliver de så varme at man dårligt kan røre ved fælgene mere end 3 sek.. ?


Kommentarer på:  Bremseskiver golf 3
  • #1   13. jun 2013 Skiverne er selvfølgelig til foran og er blevet købt til at skulle passe på en golf 3 1.8 90HK.! ville bare vise i linket at skiven er nøjagtig den sammen udseendsmæssigt og mærket er også det samme smiley

  • #2   13. jun 2013 hvis de bliver varme, hænger de!!!

  • #3   13. jun 2013 nej de hænger ikke for den triller fint, og har haft den løftet opefterfølgende og man kan uden problemer dreje dækne rundt ?.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #4   13. jun 2013 Bremseskiver bliver rigtig varme bare ved at du kører normalt, og med normale bremseklodser.. klodserne sidder utrolig tæt på skiven, og den lille friktion som kan komme derimellem er grunden til de bliver varme + Når du bremser, så stiger temp RIGTIG meget, kan ik huske hvor mange hundrede grader skiver kan blive, men det er varmt

Kommentér på:
Bremseskiver golf 3

Annonce