{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf IV GTi 150/180
  • #1   26. jun 2013 Så VIDT jeg ved.. Så er 180 hk med Egas.. Eller ja det er jeg ret sikker på den er.. Så den er lidt mere begrænset end hvad en AGU'er .. Den har mindre porte i topstykket samt svagere indmad nærmere betegnet som plejlstænger..

    Du får i min mening mere for pengene med en 150 hk AGU end en Egas motor når du alligevel vil tune dem.. Turbo på en 150 er K03 og på en 180 en Ko3s ..

    Mon ikke der kommer en som lige kan verificere det jeg skriver da jeg er voldsomt træt ligenu...


  • #2   26. jun 2013 Desuden tror jeg kun du kan få golf 4 med 180 hk i jubi edition.. Og hvis du endelig kan fremstøve sådan en så regn med den er dyr.. For nyprisen for sådan en er helt fuldstændig sindssygt!!!!!!

    Men man kan da være heldig..


  • #3   26. jun 2013 Og mht. Gearkasse Så er 180hk udgaven jubi edition med 6 trins gearkasse hvor de fleste hvis ikke alle AGU er med 5 trins..

    150 hk = 228mm kobling
    180 hk = 240mm kobling


  • #4   26. jun 2013 Egas er også noget pis så snart du kommer over 300 hk smiley
    Det bliver en byld i røven for dig.
    150 hestes AGU, og så giver du den ellers bare gas smiley


  • #5   26. jun 2013 Finno. Hvad gør man nemmest for at presse 200+ hk ud af sån en basse?

  • #6   26. jun 2013 Smider en opgrade turbopå den, større intercooler og et andet forrør/udstødning og får den kørt ind, og wupti, så har man ca 215-225 hk;-)

  • #7   26. jun 2013 150 hk modeller fra efter år 2000 (ca.) er også med E-gas, bare lige til info.

    Hvis du vil nøjes med 200 hk, så chip den og ikke andet. Det kan godt være, at 150 hk modellen kun kommer op på 195, men de sidste 5-10 hk er alt for dyre og vil praktisk talt ikke kunne mærkes smiley


  • #8   26. jun 2013 Ok. Men hvis man vil have lidt extra, og vælger at skifte turbo, nyt uds.rør og en blow-off. Hvor meget står det så i?

  • #9   26. jun 2013 Det kan nok ikke gøres ordentligt for under 25.000, vil jeg tro. Alternativt skal du købe enten brugt eller billige Kina-produkter samt få en "garage-tuner" til at køre den ind for dig.

  • #10   26. jun 2013 Du kan sagtens få en 180 auq i en golf 4 uden den er jubi udgaven. Mener ikke bunden er anderleds på en 180 end 150. Det kun toppen og at den har egas samt anden mølle.
    Det dog ikke alle 180 hk der har 6 gear


  • Maho  K
    Maho K Tilmeldt:
    mar 2011

    Følgere: 14 Svar: 153
    #11   26. jun 2013 Rasmus jeg har en til salg hvis det er . smiley

  • #12   26. jun 2013 http://www.qualitec.dk/p/709/golf-4-18t-turbokit Har dette nogen værdi?

  • #13   26. jun 2013 Du kan sagtens montere dette kit og det er som sådan også et okay turbokit, men det er jo en billig Kina udgave. Men har en kammerat der har det monteret og han har kørt 15000-20000 km nu uden nogen problemer. Bare husk at skifte olien på bilen efter 5-6000 km så burde der ikk være noget.

  • #14   26. jun 2013 Hvis du nøjes med billige "Kina-produkter" som det, du linker til, kan det måske gøres for godt og vel 15.000 kr. i stedet. Husk, at der også skal udstødning, dyser og indkøring til - og dette til sammen kan i sig selv løbe op i 10-15.000 kr., hvis kvaliteten skal være OK.

  • #15   26. jun 2013 Ok. Så vi snakker altså totalt set 25.000 for det hele, hvis det er en Kina-turbo?

  • #16   26. jun 2013 Tja, det løber det nok op i, inden du er færdig smiley

    Du skal selvfølgelig også være opmærksom på, at den ikke kommer til at kunne gå gennem syn osv. Skal den kunne det, bliver det langt dyrere.


  • #17   26. jun 2013 Det havde jeg så ikke overvejet... Hvis man nu så skaffer en 180hk GTI eller Octavia RS, kan man så med lidt chip udstødning og turbo på 200+hk og igennem syn?

  • #18   26. jun 2013 Det vil ikke være synsgodkendt, med mindre du bruger en del flere penge på det, nej. Så skal der godkendelser osv. til.

    Men hvis du køber en 180 hk model, kan du jo komme op på 210-215 hk med chip alene. Så er det ikke nær så dyrt at få det godkendt til syn. Det kan vel gøres for 7-8.000 med alle registreringer.


Kommentér på:
Golf IV GTi 150/180

Annonce