{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  saxo 16v vts knaster
  • #1   23. jul 2013 Catcam 708'er (mener jeg de hedder) skulle være de skarpeste knaster du kan køre med uden at skulle have andre ventil lyftere, ventiler mm.

• #2   23. jul 2013 okay tak smiley hører dog nogen har problemer med dem, at de går ud ved gearskifte i kold tilstand.. er godt klar over stepmotoren fucker op, nu den ikke kan følge med, men nogle der måske er lidt mindre skarpe, nu det kun er en hverdagsbil?

• #3   24. jul 2013 Nej nej dem må du endelig ikke vælge, det vil ødelægge måden bilen trækker på fuldstændigt.

Jeg vil anbefale dig PT50 fra Kent cams. De er 262grader - så den vil stadig trække helt fint fra bunden - selvf huske at få den rullet ind og få justeret knasterne - evt få bearbejdet toppen.

Med de knaster, bearbejdet top og chip lavede min gamle motor 160heste.

• #4   24. jul 2013 har du nogen ide om hvor på sjælland jeg kan få min rullet ind?
    har pt. bearbejdet og planslebet topstykke, bananskrald, greenfilter.

• #5   25. jul 2013 Catcams 743 er de bedste gadeknaster du kan vælge, uden at skifte løftere osv.
    Har en kammerat der har dem i og den laver 171 hk, og den trækker fantastisk. smiley
    Mht indkøring er JR autoteknink dygtige ( de ligger i Lystrup/Slangerup)

• #6   25. jul 2013 Tak skal du have. smiley sætter pris på jeres indlæg! jeg har sendt dem en mail, om prismæssigt hvad vi er ude i, så jeg ved hvad jeg skal ligge til side.

• #7   25. jul 2013 Knaster er billigst i uk, Rmc i Rødovre er super dygtige til top bearbejdningen, men regn med små 10 klik ialt.. Min kammerat gav hhv 3000 for knaster 3500 for komplet top bearbejdning og 3500 for chip og indkøring:-)

• #8   25. jul 2013 jeg har ikke brug for top bearbejdning da det allerede er klaret for 2 års tid siden da den fik toppakning. nu står tandremmen så for udskiftning, igen, og vil så gå efter knast og indkøring. men vil forhøre mig lidt rundt omkring, og tror jeg vil satse på en knast der ikke behøver omprogrammering af ecu, da jeg stadig er på lærlingeløn smiley

Kommentér på:
saxo 16v vts knaster

Annonce