{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyundai terracan
  • #1   30. okt 2014 Stabil bil, køre godt, pålidelig:)

  • #2   30. okt 2014 jeg leder efter en 4 hjulstrækker der kan trække rimelig meget da jeg primært skal bruge den til maskin trailer og til fri trækning af biler, kan den klare det eller skal jeg over i noget patrol eller... ?

  • #3   30. okt 2014 budget

  • #4   30. okt 2014 Kan den godt vi havde en oppe på det værksted jeg var på, der brugte vi den til st slæbe autotrailer med osv:) men en trold går man aldrig galt i byen med, den er noget nemmere at skaffe stumper til, der er Hellerik så meget elektronik i:)

  • #5   30. okt 2014 hhmm... ja jeg står her med en hiace der svæver lidt motoren har det rigtig skidt meeen jeg vil beholde den indtil den ikke vil mere og jo længere tid jeg kan beholde den jo flere penge er der i kassen, men jeg regner da med at kunne holde budgettet på ca. 50.000kr

  • #6   30. okt 2014 så find dig en land cruiser vx80ér evt. vx100…

  • #7   30. okt 2014 Så find dig en Patrol:)

  • #8   30. okt 2014 uanset hvad, så find en bil der er lang i akslerne.. forstået på den måde feks en kort patrol og en lang… til trailer kørsel er en kort ik til at styrre

  • #9   30. okt 2014 hhhmmm jeg har altid hørt at vis man skal have en 4 hjulstrækker der holder så er det Toyota jeg skal have fat i meen jeg er kun intrreseret i dem på den billige vægtafgift og hvor det ikke er nogle fra 80´erne meen det virker som om at patrolen kan trække stort set hvad som helst men hvad med reperationer er der nogen bedre end andre der ?

  • #10   30. okt 2014 en vx80ér er også billig vægtafgift… og tænk nu over det, det er nu ik andet end små 450kr mere om mdr i vægtafgift… de er snart nogen gamle kasser dem til billig afgift… tager du feks en 2004 et eller andet, der er nok mindre rep på, end en fra 94 feks, og dermed de 450kr hurtigt tjent hjem

  • #11   30. okt 2014 det har du nu da ret i, men sådan en Toyota landcruiser vx80 som den hedder hvad går sådan en krabat på literen da jeg har en hiace nu der ca. går 7-8 stykker og jeg vil helst ikke længere ned smiley

  • #12   31. okt 2014 Hej Rasmus

    En Landcruiser HDJ/VX80 Går mellem 7 - 9,5 pr. liter alt efter kørsel. Og der er ikke den store forskel på om du kører med trailer eller ej.
    En VX100 kører nogenlunde det samme pr. liter måske lidt længere.

    Jeg ville nok gå efter en HDJ/VX80 hvis det var mig, alt efter dit budget !


  • #13   31. okt 2014 Ja for satan. Køb en Patrol - de er jo pissebillige - og gad vide hvorfor... Husk at købe masser af topstykker, for de revner nemlig i tide og utide mellem cylinder nummer 5 og 6. Er du hamrende heldig er det dog kun toppakningen smiley

    Som at køre i en tikkende bombe - Men den trækker den som død og helvede(hvis du ruller begge vinduer ned hi-hi) Og så kan den larme og ryge.

    Så er vi li'som i gang smiley


  • Rasmus G
    Rasmus G Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 74
    #14   31. okt 2014 Hej, jeg har selv en HDJ80'er som jeg kører en del med trailer efter på 3500kg, og det klarer den ganske udmærket. Er positivt overrasket men kan du finde en der har fået opgraderet motor til at have samme hk som en 100 ville jeg nok gøre det, så den går fra 170hk til ca 200hk.

  • #15   31. okt 2014 har selv en HDJ80 med 197hk, og den køre 11 km/l på landevej og 8 km/l på motorvej, og er en klart bedre bil at køre i end en Patrol!!! men også noget dyre!

  • #17   31. okt 2014 land cruiser vx80ér evt. vx100 en lækker 4x4.. men har hørt de er dyre at rep på
    men lækker det er den, og du skal regne med 6-8 km l. mvh hc


  • #18   31. okt 2014 min vx 80ér gik 7-8 blandet… pæn kørsel 10-11.. min vx100 det sammen… og om de er dyre at reppe på.. skal jo lige gøres op i km… feks kørte min vx100 175000km på et sæt skiver, og skiftet kloder 1 gang.! afhænging af kørstil/kørsel… bremse dele er ik dyre til dem, det er værre med styrre/bære kugler.. men igen, det køre jo 3-400000km inden det skal skiftes… SÅ NEJ, DE ER IK DYRE AT REPPE PÅ!

  • #19   31. okt 2014 hvis bare der var lige så mange landruiser i dk som paroler ville de nok også være til at betale ,da jeg købte min y60 gav jeg 25,000 med ca 1 1/2 år til syn hvis jeg skulle have haft en hdj80 ville jeg mindst skulle have givet 70.000 ,at landcruiser er mere holdbar ang rust og motor og gear er ingen hemlighed ,men ville bare ikke give så meget mere,men hade jeg kunne få en til 40 hade jeg sikkert købet en.

  • #20   1. nov 2014 H.c.har aldrig haft min land cruiser under 8,4 km/l og det var på autobahnen med 130-140 km/t og det tror jeg altså ikke en trold ville kunne klare i længere tid!!!

    men mellem 8 og 11 km/l køre en HDJ80

    min gamle trold gik 5-7 km/l


  • #21   1. nov 2014 okay jeg takker

  • #22   1. nov 2014 i mener ikke en land cruiser gx90 kan gøre det, dem kan man jo få vejet op så de må trække 3500 kg

  • #24   1. nov 2014 en gx90 kan KUN gå med 3500kg, hvis den har været dansk fra ny.. ellers ik, så hedder det 2800kg… den køre fint, men skal du slæbe 3500kg, har den ingen kræfter at gøre med overhovedet.! det er en slider, men den mangler motorkraft, når der er noget på krogen… men om det er vx80 el gx90 ligger de ca i samme prisleje, en vx100 kan også får fra ca 50 med nogen km på bagen, vx100 er så meget en bedre bil, end vx80, og de koster som regel det samme

  • #25   1. nov 2014 jeg syntes bare at vx80 og vx100 er pisse svære at finde med manual gear da det er det eneste jeg vil have

  • #26   1. nov 2014 Så er det fordi du aldrig har kørt en med automatgear - det er vejen frem smiley Skal ALDRIG have en manuel igen smiley

  • #27   1. nov 2014 jeg syntes selv at automat gear er mega lækkert om SOMMEREN men da jeg vil investere i en 4 hjulstrækker er det primært fordi jeg skal bruge den om vinteren og jeg ved selv fra andre biler der er 2wd eller 4wd når du sidder fast med automat gear så er det bare op af bakke.

    og så er der lige det der med at vis gear kassen skal renoveres så koster det en bondegård mere vis den er med automat gear


  • #28   2. nov 2014 det koster sku det samme når det skal renoveres… aut. er det eneste rigtige hvis du skal køre meget med trailer. og sæter du fast, er det sku lige meget om det er med man. eller aut. gear… et spil i front og bag, så er det problem løst, eller bare nogen ordenlige dæk.. en vx80, er nemmest at finde med man. gear, en vx100 er de fleste med aut. gear

  • #29   2. nov 2014 Nu kører jeg både sommer, vinter og offroad-ræs med automatgear. Netop det fede ved aut. er at du ikke skal file på kobling når du skal følge spillet, og det er nemmere lige at finde punktet hvor den bider men ikke spinder.

    En aut på køreteknikken er 10 gange nemmere at sætte i gang på den glatte bakke end en med manuel.


  • #30   2. nov 2014 nemlig thomas p smiley

  • #31   3. nov 2014 Hvis du kigger efter VX100 fra 1998-2001 den med 3 trins automatgear skal du du lige tjekke om den slipper ordenligt ved ned-gearing. Hvis den skifter meget hårdt ned, er det sandsynligvis en ny converter der skal til. Ikke fordi det er det dyreste at skifte, men prisen på bilen skal jo være efter det. Mener Jacob fra JM-offroad klarer det for omkring 10k. Men Ring evt. til ham, han ved meget mere om det.

Kommentér på:
hyundai terracan

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce