{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alu bur?
  • #1   13. feb 2008 Cusco er det eneste jeg har kunne finde, der samtidig er muligt at få til DK. Det ligger vist på en 7000,- for et 7-punkts uden fragt osv.

  • #2   13. feb 2008 rigtigt ellers snak med peste m han kender en der kan lave dem og så er de godkendt til race i dk..
    og en lille ting ikke køb det i alu det bukker som smør du kan få det i noget letvægts stål som minder om titanium men men det vejer 18,5kg hvor et mormalt i seemless steel vejer 23kg og så er det godkendt ved ikke om letvægts buret er godkændt men begge bure kan fås hos cusco smiley håber du kan bruge det til noget:)


  • #3   13. feb 2008 Oki tak for svarene knægte! Hehe havde slet ikke tænkt over at alu er så blødt, tænkte kun i vægt hehe! Men ja tror gerne alu bøjer totalt hehe

  • #4   14. feb 2008 Jeg har fundet en i sønderjylland der smelter et fint godkendt bur sammen til ca 6500.- plus mormor.
    Min ryger derover i løbet af marts om gud og vejr vil, så må vi se hvordan det ser ud.
    6-punkt, med stolpe forstærkninger, i 40mm og 45mm rørtykkelser.


  • #5   14. feb 2008 Oki rent porno, glæder mig til og se det:-D

  • #6   29. feb 2008 Husk at følge DASU's foreskrifter, så er du sikker på at det virker som det skal. Dvs. alu og carbonstål ikke er FIA godkendte smiley

    Cusco og Safety24 eller hvad Cusco's billigmærke hedder, er altså ikke FIA godkendte.

    Et forkert konstrueret bur, kan være endnu farligere, end at køre uden bur.


  • #7   29. feb 2008 Jeg skal nok selv igang med at fremstille mit eget, meget stort arbejde, men det bliver sjovt. Så laver jeg det, så det samtidig afstiver bilen, så det bliver nok lidt mere end 6 punkter smiley

    Husk foresten at Cusco og Safety24 ikke har stivere ved dørene, hvor den største farerisiko er, men de kan købes som ekstraudstyr.


  • #8   29. feb 2008 Jimmi...."Husk foresten at Cusco og Safety24 ikke har stivere ved dørene, hvor den største farerisiko er, men de kan købes som ekstraudstyr. "

    Hvorfor er den største farerisiko der? Det er vel kun ved sidekollision? hvis du ligger på taget er side-stivere vel ikke så vigtige smiley


  • #9   1. mar 2008 Hvor tit havner en bil på taget i et motorløb? Meget sjældent og endnu mere sjældent at der er kraft nok på til at klappe taget ned. Hvis det sker, ruller den stile og rolig derom og det sker der intet ved.
    Derimod ryger der rigtig mange rallybiler sidelæns ind i træer og store sten, eller andre biler hvis det er baneløb og så er der intet til at tage fra, hvis sidebøjlen mangler.


  • #10   5. okt 2008 har lige fået bukket et bur til min i chromemoly det kan blive godkendt når det er svejset i bilen men det koster også lidt penge jo .

    se evt mit foto album


Kommentér på:
Alu bur?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce