{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AX gti tuning
  • #1   29. aug 2010 Har et Simota luftfilter? smiley Jeg har kun kørt med det i cirka 14 dage. Kasse og det hele er med..

  • #2   29. aug 2010 nej tak smiley tror jeg holder mig til kn
    men du skulle vel ikke ligge inde med et servo sæt?


  • #3   29. aug 2010 Hehe, forståeligt nok.
    Desværre, men det skal man da heller ikke bruge i en Ax'er.. ;D
    Har du fået købt en Ax gti da? smiley Og hvilken?


  • #4   29. aug 2010 ja jeg fandt sku en billig en af slagsen og kunne ikke sige nej.
    men når du nu spørge hvilken så er jeg ikke helt med på hvad du mener smiley


  • #5   29. aug 2010 Bare om det var en man kendte her inde fra Ax klubben, hehe smiley

  • #6   29. aug 2010 når nej. det var et ægtepar nede i vejle jeg købte den af. men den er sku ikke ret på udvændig. men det skal jeg nok få gjort noget ved med tiden.
    så har man også noget at få tiden til at gå med smiley


  • #7   29. aug 2010 Du må lige tage nogle billeder en gang smiley

  • #8   29. aug 2010 det bliver nok først når den er pæn smiley

  • #9   29. aug 2010 har et K&N i original luftfilterkasse til at ligge, med kasse og top og det hele

    200 og det er dit

    Banan kan fås forskellige steder til en 1600kr

    http://www.rallyshop.dk/commodity/1

    har selv haft denne på et tidspunkt, og den er nemmest at få ned, dog er boltene lidt svære at komme til da røret bukker ret tidligt ned.

    Supersprint der bukker den lidt senere nedad, det gør dog den er svær at få ned i motorrummet uden at fjerne køleren. Men er nemmere at skrue fast i toppen.

    Ellers kan det varm anbefaldes at smide en 1600 bund i bilen, det kræver dog ny benz pumpe og andre dyser + benzinregulator, men giver et helt andet bundtræk. benz pumpen tager du fra en 1300 rallye (der kan du skifte bund og pumpe med din AXers, det er plug and play) og dysebro + regulator skal du bare have med fra 1600 bunden.

    har nogle ECU liggende + kalibre (standard AX GTI, dog med terox klodser + brembo "standard" skiver med) (har selv upgraderet til 266mm)



  • #10   29. aug 2010 hvorfor er den originale benzin pumpe ikke go nok

  • #11   29. aug 2010 levere for lavt tryk til 1600 blokken, den kan vist kun levere 2,5bar konstant, og en fra en 1300 kan levere de 3bar der er nødvendigt.

    du kan bruge en fra en saxo, men det nemmeste er 100% den fra 1300 rallyen, den passer 100% (har den selvsamme i min)

    og som sagt du piller bare din pumpe op og skiller bunden ad, løsner slangen i toppen, piller pumpeenheden ud og så gør du det samme på 1300 pumpen, og skifter over. Plug and play.

    Bruger du saxo pumpen skal du til at skære i tanken (been there done that) og det er noget frygtelig klamp, find en 1300 det er den rigtige løsning. Såfrem du selvf. vil have 1600 blokken i. smiley



Kommentér på:
AX gti tuning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce