411 visninger
|
Oprettet:
AX gti tuning {{forumTopicSubject}}
mangler sådan lidt af hvert.
-bananmanifold
- skarp knast
og hvad i ellers har at byde på
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 558
nov 2005
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 23 Svar: 87
men du skulle vel ikke ligge inde med et servo sæt?
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 558
Desværre, men det skal man da heller ikke bruge i en Ax'er.. ;D
Har du fået købt en Ax gti da?
nov 2005
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 23 Svar: 87
men når du nu spørge hvilken så er jeg ikke helt med på hvad du mener
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 558
nov 2005
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 23 Svar: 87
så har man også noget at få tiden til at gå med
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 558
nov 2005
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 23 Svar: 87
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
200 og det er dit
Banan kan fås forskellige steder til en 1600kr
http://www.rallyshop.dk/commodity/1
har selv haft denne på et tidspunkt, og den er nemmest at få ned, dog er boltene lidt svære at komme til da røret bukker ret tidligt ned.
Supersprint der bukker den lidt senere nedad, det gør dog den er svær at få ned i motorrummet uden at fjerne køleren. Men er nemmere at skrue fast i toppen.
Ellers kan det varm anbefaldes at smide en 1600 bund i bilen, det kræver dog ny benz pumpe og andre dyser + benzinregulator, men giver et helt andet bundtræk. benz pumpen tager du fra en 1300 rallye (der kan du skifte bund og pumpe med din AXers, det er plug and play) og dysebro + regulator skal du bare have med fra 1600 bunden.
har nogle ECU liggende + kalibre (standard AX GTI, dog med terox klodser + brembo "standard" skiver med) (har selv upgraderet til 266mm)
nov 2005
Følger: 79 Følgere: 77 Biler: 8 Emner: 23 Svar: 87
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
du kan bruge en fra en saxo, men det nemmeste er 100% den fra 1300 rallyen, den passer 100% (har den selvsamme i min)
og som sagt du piller bare din pumpe op og skiller bunden ad, løsner slangen i toppen, piller pumpeenheden ud og så gør du det samme på 1300 pumpen, og skifter over. Plug and play.
Bruger du saxo pumpen skal du til at skære i tanken (been there done that) og det er noget frygtelig klamp, find en 1300 det er den rigtige løsning. Såfrem du selvf. vil have 1600 blokken i.
AX gti tuning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside