{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  M50B20/B25 - svagheder og styrker?
  • #1   12. apr 2010 Den skal være varm inden du trykker til den, ellers smider den toppen... men når bare olien er kørt varm, kan den også sagtens tåle nogle prygl smiley og så findes der jo et hav af muligheder for at gøre den hurtigere smiley

  • #2   12. apr 2010 Ja. altså lige nu har jeg kun motorstyring og andre dyser. Det gør at den har 154hk målt på felt. Hvilket stadig gør den lovlig at have i en E30. da den ikke er mere end 20% tunet smiley

  • #3   13. apr 2010 Helt ening med RASS den skal være varm, men ellers ingen problemer har selv en B25 der har kørt 400 og kører stadig fint

  • #4   13. apr 2010 Lyder godt. Tror jeg skal ha smidt en oliemåler i min E30 så. For man kan jo ikke altid regne med at bare fordi køletemperaturen en varm, at så er olien også varm.

  • #5   14. apr 2010 Lige præcis, vandet blir jo hurtigere varmt end olie, så en oliemåler er helt sikkert en god investering! smiley

  • #6   14. apr 2010 Nogen der ved hvor man skal købe sådan noget eller hvilken model man skal gå efter. Det må gerne være sådan en som bliver mørk, når man tager tændning fra. Det hedder vel Shadow eller sådan noget.

    Ved de kan købes overalt. Men hvor får man bedst pris? og hvilken model/producent, der er jo et hav af dem :S


  • #7   14. apr 2010 Ved schmiedmann laver en hvor det er indbygget i omdr. tælleren ligesom på e39 m5, hvilke er ret liret, men tror ikke det kan fås til e30.. ellers prøv at hør ved koed/schmiedmann/turbodk osv.

  • #8   14. apr 2010 schmiedmann har sættet ja, men det passer kun til E46 modellen pga det skiver sæt der følger med.

    I princippet kunne den monteres på uanset hvilken bil, da signalet er fortolket af den elektronik der følges med i sættet

    Men så skal du lave kombi skiverne om med udskæring ,til visning af temp.



  • #9   14. apr 2010 så sart er den heller ikke lad den ha været varm i ca. 10min inden du fyre den af og husk lige at vende bilen til din kørestil inden den for max pedal hvis den altid har kørt og sej trejket foreksempel eller lign.. Frisk olie altid godt

  • #10   14. apr 2010 Mads D. Jeg ved bilen har været brugt nede på Striben I Esbjerg til blandet andet at brænde dæk og køre en smule ræs. Så tror nu ejeren har kørt den godt til.

    Men altså tror nu bare jeg kvitter de blæsere som sidder over radio og klimakontrol, altså dem som sidder i midten af kabinen. Jeg har aldrig brugt dem til noget alligevel, de vender bare opad og ud i ingenting.


Kommentér på:
M50B20/B25 - svagheder og styrker?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce