{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

Grader på original knast? M50B25 + tuning {{forumTopicSubject}}

- Jeg har siddet og søgt lidt frem og tilbage og syntes ikke jeg rigtigt kan finde noget omkring hvad grader knasterne er originale i en M50B25 motor?

Er der nogle der kan fortælle hvad sådan en max må komme op på i løft osv før man skal udskifte fra original til andet, for ikke at skal til og skifte alt muligt for det?

Er der nogle der har erfaring med at skifte knaster og hvad har du i så fald valgt og hvad effekt og ydelse gav det?

På forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grader på original knast? M50B25 + tuning
  • #1   23. jan 2013 Koed har en fin oversigt over knaster til M50
    Men det er kun tuningsknaster, men der står løft og alt


  • #2   23. jan 2013 Knaster alene giver sjældent noget effekt kombinere du det. Med eksempelvis banan. Portet top. Chip. Lettet svinghjul samt forskudt tænding. Er der lidt effekt at hente.

  • #3   23. jan 2013 - Thomsen E30. - Det er nu mere for at se hvor meget forskel der er fra de originale til hvis man eksempelvis køber et sæt 268, eller evt får dem lavet om hos westspeed.

    - Jesper, M power - Har chip og banan, og skal også ha portet toppen, men hvor meget mener du svinghjulet skal lettes? For vil jo heller ikke miste for meget moment? og forskudt tænding, kan du definere det?


  • #4   23. jan 2013 Bare to kilo gør meget. Uden du mister for meget af dit moment. Tændingen skal tænde cirka 10grader før. men det kræver os du køre oktan 98mdst. Samt omdr begrænseren skal flyttes 500omdr op. Men skifter du knast så skift kun indsugningsknasten. Udstødning giver ikke rigigt noget på en hverdagsbil medmindre du pisker den konstant smiley

Kommentér på:
Grader på original knast? M50B25 + tuning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce