{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Upgrade på TD 1V? {{forumTopicSubject}}

Jeg er langt om længe kommet af med min 1.8'er, og har nu fået købt mig en G2 TD med 1V motor.
Den kører sgu dejligt, men vil gerne have noget mere power i den.
Jeg ved ikke særlig meget om dieselhakkere, og kunne bruge noget mere viden på netop 1.6 TD'erne.

Har læst mig lidt til at 1V pumpen levere i 2 trin, og at forskellen på 1V og JR, kun er pumpen (?), så kan det betale sig at skrue på den originale 1V pumpe, og skrue den op i tryk på den originale turbolader?

Jeg ville i fremtiden gerne lande på et sted mellem 80-100hk.
Er der et stabil setup i kan anbefale til dette?
Har overvejet om en skruet JR pumpe, højere ladetryk og en frontmonteret intercooler kan få mig over de 80hk, uden at det bliver et ustabilt setup for motoren?
Vil helst ikke til at skrue 1.9 top og turbo på den, så det skal være på den originale motor.

Og så lige en sidste ting. Er der forskel på dysserne på henholdsvis 1V, JR og SB?

Kom gerne med råd og fif's til at få sådan en 1V til at løbe lidt kvikkere! ;D


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af 3 lamper i loft + opsætning af tv på væg 1.200 kr.
  • Rengøring af hus 600 kr.
  • Reparation af el (stikkontakt og sikring) 800 kr.
  • Opsætning af lampe (pris: åben for bud) 600 kr.
  • Rengøringen 750 kr.
  • Gulvafslibing 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Upgrade på TD 1V?
Kommentér på:
Upgrade på TD 1V?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce