{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.470 visninger | Oprettet:

Søger job som chauffør til forvogn! {{forumTopicSubject}}

Hej herinde i lastbilgruppen smiley

Da jeg har været arbejdsløs i snart 6 måneder, og i mellemtiden har fået lastbilkørekort via de 6 ugers selvvalgt kursus på EUC i Køge ville jeg prøve at høre folk herinde om de kender en vognmand der er frisk på at tage en nybegynder ind til kørsel med forvogn kun..

Dem jeg har snakket med kan kun bruge folk med hængerkort + erfaring, og det er jo ikke nemt at få når ingen vil have en..

Har EU bevis, og kan få førerkort forholdsvis hurtigt da det bare skal bestilles..

Nogen der kender en vognmand der tør tage chancen til en ung fyr med gå på mod til kørsel på sjælland? smiley

Mvh.

Lasse


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger job som chauffør til forvogn!
  • #1   13. jun 2010 Prøv post.

  • #3   13. jun 2010 Hvis du gerne vil ud at køre lastbil så synes jeg du skal tage hængerkortet også - Det giver rigtig mange muligheder, at have det også. De fleste vognmænd søger jo chauffører med hængerkort... Men find en eller anden fragtmand det er vel dem der har flest forvogne og gerne tager "grønne" folk ind.

  • #4   13. jun 2010 Post Danmark er også en god mulighed som Morten siger. Det er et ok jok, til en fin løn i forholdet til hvad man laver. Og så tager de helt våde drenge ind... smiley

  • #5   13. jun 2010 jok = job smiley

  • #6   13. jun 2010 ja det er ikke nemt. søger også job til forvogn.:) der er bare næsten ikke nogen der vil tage nye ind uden erfaring men det er sgu lidt svært få når de ikke giver os chancen.!

  • #7   13. jun 2010 Tør nu øjnene drenge - Alle har været nye og uden erfaring og langt de fleste har haft svært ved at komme igang, men alligevel er det lykkedes for dem der har villet det for alvor.

    Så det er bare at spænde kysen og klø på med krum hals. Lige pludselig så er der bid, men som flere er inde på, så bliver det bestemt ikke lettere når man "kun" kan køre forvogn.


  • #8   13. jun 2010 Jeg har prøvet rigtig mange steder, postdk og en masse pakketrans har ikke nogen jobs ledige, og hængerkort har jeg desværre ikke råd til selv at betale, da jeg så vil miste mine dagpenge i de 4 uger pga. det er over 20 timer om ugen man er i "skole", og jobcenteret vil ikke give mig det da jeg ikke er garanteret et job når jeg får det, men kun er bedre stillet, har ellers prøvet at ringe og overtale dem mange gange..

    Men ja, rigtig mange har spurgt om jeg også havde hængerkort, og når jeg så siger nej kan de ikke bruge en.. Har fået rigtig mange afslag pga. det..

    Fik ellers stoppet en selvstændig vognmand der kører for 3*34, men han havde kun noget i weekenden hvis der overhovedet var noget, men har ikke hørt noget fra ham endnu, så skal nok ikke satse på for meget..

    Synes bare det er utroligt der ikke er nogen der giver folk en chance for at komme ind i det, bare fordi man er ny.. smiley


  • #9   13. jun 2010 Lasse

    Det passer jo heller ikke det du siger - Der vil altid være en vognmand, der vil give "grønne" chauffører et job. Det er bare med at finde dem og det er ikke altid lige nemt. Tit og ofte hjælper det, at have gode kontakter, men det er ikke umuligt hvis man ikke har det. Det er jo bare at tage rundt til de forskellige vognmænd, der har forvogne og søge... En dag er der jo bid.


  • #10   13. jun 2010 Hvis der endelig er nogen der gør det, så har jeg ikke fundet dem endnu og har søgt virkelig mange steder..

    Mine forældres nabo er selvstændig vognmand og havde regnet med at kunne få et job hos ham da jeg ved at min søsters venindes småbrødre startede hos ham da de fik kortet, men så længe jeg ikke havde hængerkort og slet ikke havde nogen erfaring, så var det ikke der jeg fik job.. Ved at han har ansat en chauffør fra fyn bare fordi han har erfaring, så han bor på en campingplads mens han er herovre..

    Udover de gamles nabo, så kender jeg ikke nogen vognmænd der kunne give mig en chance, og de entreprenører jeg har arbejdet for kører også med hænger, så det er også udelukket..

    Har bare været arbejdsløs i 6 måneder, så gider bare ikke gå hjemme, og havde ikke lige regnet med det var så svært at finde et job som chaffør.. Er ligeglad med hvad der skal køres, bare man kan tjene penge og det ikke er noget gammelt lort man skal køre i smiley


  • #11   13. jun 2010 Post DK, har ansættelses stop.
    Men prøv HCS - noget container flak.
    Marius pedersen
    R98 osv, de forskellige affalds steder er gode at starte, og jobbet er faktisk ret godt.
    Og ikke så ulækkert som det lyder.
    Flak er primært byggeaffald.


  • #12   13. jun 2010 Arla - Ishøj og Slagelse

    Catering Engros (Ved ikke om det også hedder Dagrofa på Sjælland) i Hvidovre.


  • #13   13. jun 2010 Hende postdkdamen jeg fik snakket med i telefonen blev også sur fordi jeg ringede til dem og spurgte om de manglede chaffører.. Fik bare et negativt svar med at hvis de manglede kunne jeg se det på deres hjemmeside..

    Marius pedersen har jeg søgt hos uden held, og en skraldevogn der kørte i kbh snakkede jeg også med, men det var også umuligt, men giver HCS og R98 et forsøg i morgen samt dem Pedersen nævner smiley

    Har godt set den del af de Catering Engros køre rundt, dog uden at have snakket med dem endnu, men giver dem lige et kald i morgen smiley


  • #14   14. jun 2010 Danske fragtmænd.. der er da tons vis af forvogne der køre rundt inde i københavn..

  • #15   14. jun 2010 Ja, de vil kun have folk med erfaring, men erfaringen kommer sgu kun hvis de ansætter en. Er ikke andet for end og prøve og prøve, men du må nok regne med at andre der søger som har hængerkort og erfaring kommer først i rækken.



    Jeg er i hvert fald glad for jeg blev headhuntet da jeg var i gang med mit hængerkort. Var ikke engang færdig før vognmænd ringede til mig, men det var også før krisen smiley


  • #16   14. jun 2010 Lasse

    Catering Engros har lige manglet ferieafløsere... Hvis du er heldig og kunne komme ind og køre ferieafløser giver det jo for det første lidt erfaring og for det andet mulighed for fastansættelse


  • #17   14. jun 2010 Nu synes jeg sku lige i skal klappe hesten. Jeg giver Morten S ret, den der vil have en tjans skal nok også få den, specielt når man bor på sjælland, der er der sku rigeligt med sultne vognmænd der mangler folk...

    Lasse>> Du vil ikke have noget gammelt lort at køre i! Hvad tror du vi andre startede op i???????????????? Du skal bare tag hvad du kan få, så kan du være kræsen senere hen.... Du kan også søge ved Arla, de har også en hel del forvogne.... Men hvis du kan overtale en vognmand til at garanterer dig job hvis du har hængerkortet så kan du oftest få det offentlige til at betale det.... Men det kræver som sagt at du får en vognmand til at garanterer job. Og en sidste ting, 99 ud af 100 gider ikke have en telefonopringning, så start bilen eller cyklen op, og tag ud og sig dav til dem i stedet for at ringe... ved at møde op personligt, viser du også en interesse... og 6 måneder uden job er altså ingenting i disse tider, jeg har snart gået 2 år....... Havde jeg stadig boet på øen havdej eg haft job for læææææææænge siden... men de hænger ikke på træerne her nord for fjorden....


  • #18   14. jun 2010 Det da en dejlig ting at fagforeningerne er begyndt at forså de ikke bare kan sende folk på kursus til lastbil og så regne med at den skid er slået. Har godt nok taget dem lang tid at fatte det er spild af tid...

  • #19   14. jun 2010 undskyld, skulle så jobcentrene og ikke fagforeningerne

  • #20   14. jun 2010 Hyldahl: Danske fragtmænd har jeg prøvet, også uden held smiley

    Kenneth C: Ja, og fordi man står bagerst i rækken skal man være heldig at få et arbejde og den erfaring der følger med..

    Det med de ikke vil sende folk på hængerkursus er pga. prisen, og har man ikke en underskrift fra en vognmand på garanteret arbejde når man har fået det, så vil de ikke, for hvis jeg selv betaler for det på EUC skal jeg kun give 2500 kr. men jobcenteret skal give fuld pris som er 20.000 kr og derfor vil de ikke bare smide hængerkort efter alle og enhver mere.

    Mr. Nobody: Jeg har kun fundet vognmænd der vil have man har hængerkort og erfaring, har endnu ikke snakket med nogen der har ville have mit nummer i tilfælde af der kom noget, udover ham fra 3*34..

    Med gammelt lort mener jeg lastbiler der går i stykker konstant, hvis de bare er gamle men stadig pæne, og alle funktioner virker ville jeg heller ikke have noget imod at køre sådan en. Chefen fra det gamle arbejde købte en møggammel Scania 143/420 mener jeg det var, med bagmonteret kran på 8TM som havde gået 800.xxx km da han købte den af en jysk vognmand, men jeg tror mere den havde rundet 1 mio. en eller 2 gange inden, for alt var, eller gik i stykker på den konstant, den stod mere på værksted end den kørte.. smiley



  • #21   14. jun 2010 Lasse>> Som jeg skrev du skal bare tage hvad du kan få, så længe de betaler en anstændig løn, så kan det jo være underordnet om bilen står på værksted konstant, for du får din løn alligevel... ;o) Selv om jeg har kørt i 10 år, så ved jeg da også at man må tage hvad man kan få, den sidste rigtige vognmand jeg kørte for der havde jeg en Volvo FH12 fra 2000, som havde kørt knap 1,7 mio da jeg satte den.... Og det sjove var at den holdt mindre på værksted end de nyere FH'ere gjorde, om det så var en fejl 40 på de andre eller hvad skal jeg ikke kunne udtale mig om... Det jeg vil frem til, er at du skal ikke være kræsen, du skal gå efter lønnen ikke efter bilen, en bil der virker kan ikke betale rundstykker søndag morgen, men det kan en løs som du har tjent selv om bilen har stået på værksted.. ;o)

  • #22   14. jun 2010 det med "hænger" kort.. er da det mindste problem...

    kender du ikke en vognmand, eller en brugtvogns forhandler.. en der bare har en bil hvor der kræves hænger kort, som kan skrive under på at han da selvf, vil give dig arbejde når du har dit kort...

    At "jobbet" så er blevet besat i mellemtiden, det er der jo så ikke noget at gøre ved....det kan du jo ikke gøre ved.. og han kunne ikke vente.. øv øv.. men så har du kortet.

    ja jeg ved godt den ikke er helt "fin" i kanten... men den er lavet så mange gange før...


  • #23   14. jun 2010 Futte>> Den går ikke mere, har hørt om vognmænd der har fået "bøder" for det stunt der...

  • #24   14. jun 2010 Mr. Nobody: Hvor meget ligger en løn for en "nybegynder" egentlig på, hvis du ved det? Går ud fra de giver forskellig løn afhængig af hvor mange år du har været i faget..

    Så længe de ikke giver mig skylden for lortet holder på værksted konstant og giver mig løn, så kan jeg selvfølgelig ikke brokke mig, men nu må vi se hvad der sker smiley

    Futte: Kender kun mine forældres nabo som er vognmand, men jeg tvivler på han vil gå med til det, men skal til møde hos jobcenteret i morgen kl. 9, så giver jeg den lige et sidste forsøg på at få dem overtalt til at give mig det.. De ringede nemlig selv og sagde til mig jeg skulle søge et job hos en entreprenør på stevns, men der blev jeg skrottet pga. jeg ikke havde hængerkort, så kan jeg smide den i hovedet på dem..

    Jeg har været inde hos Arla og aflevere en ansøgning da ham jeg skulle have snakket med var gået hjem, men fik af vide af receptionisten han ville ringe til mig en af dagene, og HCS skal jeg ringe til i morgen da ham jeg skulle snakke med igen var gået hjem for idag..

    Marius Pedersen søger kun erfarne folk, også dem der kun er sommerfugle desværre, da det godt kunne gå lidt stærkt engang imellem sagde damen.. Men hun så satme godt ud hende jeg snakkede med, og udemærket tøj hun havde på ;P





  • #25   14. jun 2010 Lønnen er stortset den samme, der er en smule ancinitetstillæg, men det er ikek meget, mener grundlønnen er ca 125 i dag, andre der ved det mere sikekrt må gerne rette mig, men det er efterhånden MEGET længe siden jeg har kørt til dagløn, siden 2003 har jeg enten kørt på eksportløn eller på aften/natløn...

  • #26   14. jun 2010 125 kr. er godt nok heller ikke meget.. Tror kun jeg har tjent så lidt i timen dengang jeg var 18 år og ny i entreprenørfaget smiley

    Hvis jeg nu er heldig at komme ud og køre for Arla er det vel også mest aften og nat man kører, og eksport kommer jeg ikke til at køre så længe jeg ikke har hængerkort, har ihvertfald aldrig set forvogne køre eksport smiley


  • #27   14. jun 2010 Lasse

    Hvis du mener 125 i timen ikke er ret meget, så er der ingen grund til at du begynder at tage hængerkort, for så er det slet ikke noget for dig at køre lastbil. Som jeg forstår det du skriver, så har du været entrepenør og de penge du har tjent der kan du glemme alt om at tjene som chauffør. I hvertfald målt pr. time, det er muligt du kan tjene mere pr måned eller år, men du skal arbejde mange flere timer.

    125 i timen får du jo kun de steder hvor vognmanden betaler overenskomsten og dem bliver der længere og længere i mellem, rigtig mange kører til mindre.


  • #28   14. jun 2010 Ja hvis du skal køre om natten kan du lægge omkring en halvtredser oveni pr time... Så vidt jeg husker på taksten i hvert fald.

  • #29   14. jun 2010 I forhold til nogen af mine tidligere arbejdspladser er det ikke særlig meget nej, men vidste godt at være chauffør ikke var alt for godt lønnet, men havde dog regnet med omkring de 130 eller lidt mere.. En på kurset snakkede om at hans far tjente 150 kr. i timen som chauffør, der havde han dog også været i pænt mange år..

    Det er vel begrænset hvor meget man kan tjene med de timer man max må køre ifølge reglerne, eller er der ikke så mange der følger dem i virkeligheden? Bøderne er jo ret store ved overskridelse af en hvis karakter selvfølgelig..

    Pedersen: Det var bare den gamle der fortalte at den Arla forvogn der kommer ud til den skole hun gør rent på, kommer ved 3-4 tiden om morgenen, så det må være deromkring man kører går jeg ud fra smiley


  • #30   14. jun 2010 Lasse

    Ja Arla de kører primært i aften-, natte og morgentimerne da mælken jo gerne skulle være ude til butikkerne åbner

    Jeg vil vove at påstå og sige at mange følger køre/hviletidsreglerne med max 9 timers KØRETID (10 timer 2 gange om ugen) og 13-15 rådighedstimer... Det er derfor folk har mange timer da der jo ikke er ret mange, der tjener deres penge ved at sidde og dreje på rattet, men der også skal læsses af osv. Så det er ikke ualmindeligt at have 60-65 timer om ugen som chauffør, hvis man bare kører herhjemme i Danmark fx mellem Jylland og Sjælland. Godt nok er der et arbejdsdirektiv, der hedder 48 timer, men jeg ved ikke hvor seriøst det er ment....


  • #31   14. jun 2010 Vi prøver lige igen

    "Jeg vil vove og påstå at 95/100 følger køre/hviletidsreglerne, så godt det nu er muligt"...


  • #32   14. jun 2010 Det er selvfølgelig rigtigt, havde lige glemt når man ikke sidder bag rattet, så er det jo en fordel ikke at skulle køre så langt, og have en masse af/pålæsningssteder som jeg ser det.

    Kender en som har haft nogen biler og køre fra sjælland til et sted i jylland og retur igen et par gange om ugen, men det er ikke det man tjener så mange penge på så. Kender også en der fik en bøde på 30.000 kr. fordi der var rod med hans udskrifter fra tachografen, kan ikke huske om det var fordi han ikke havde printet dem ud dagligt, men noget havde han lavet galt.. Det er også mange penge man lige skal af med der smiley


  • #33   14. jun 2010 Mr nobody<<

    Oki .. det var jeg så ikke klar over...


  • #34   14. jun 2010 Lasse

    Det er da muligt at lave gode penge på at køre mellem Jylland og Sjælland. Hvis vi antager du har 125 kr. i timen og begynder fra Ringsted kl. 05 og kører til Randers og bytter trailer. Det tager ca. 8 timer og 15 minutter (måske lidt højt sat), hvor du skal have løn for 7 t 45 min. Den første time er på nattakst tror jeg = 175 kr + 125 * 6,75 = 1020 kr. ca. Det kan da godt gå på en dag hvis det er... Men ja lønnen er jo forholdsvis lav, men sådan har det altid været.


  • #35   14. jun 2010 Set fra mit synspunkt, så lader det ikke til at du er klar over hvad du er ved at gå ind til, så måske du skulle prøve at komme med nogen på tur, og så lige få et bedre indblik i arbejdstimer, arbejdstider og lønninger. Udover det, så kan man son Futte siger, godt få det der hedder en "arbejdsgivererklæring". Det går ud på at du finder en vognmand der gerne vil ansætte dig, hvis du opnår en eller anden kvalifikation. I dit tilfælde har du jo snakket med flere der kunne bruge dig hvis du havde hængerkort. Du får så en af disse vognmænd til at skrive under på at han kan brugedig hvis du får det hængerkort, og så godkender de det ofte på jobnet, og så får du hængerkortet på AMU... Og så har du jo et job bagefter. Og skulle tiderne vende, eller der skulle ske noget andet der gør at vognmanden alligevel ikke har job til dig, så er han ikke bundet til at ansætte dig. Nu siger * Mr. Nobody * godt nok at der er vognmænd der har fået bøder for det stunt, men det har eg godt nok ikke hørt. Det kan dog selvfølgelig sagtens være sandt, men så må det næsten være nogle der har gjort det gentagne gange.

    Overvej først om det virkelig er en branche du vil ind i, og hvis du er fast besluttet, så tag ud og få en snak med de forskellige vognmænd, og prøv at se om i kan komme til enighed. Du kan muligvis også tilbyde dem den første måned gratis hvor du så bare får dagpenge, men det skal du nok lige vende med fagforeningen/jobcenteret først. Men det er en ofte brugt metode til at få en fod indenfor...


  • #36   14. jun 2010 Thomas F: De har ihvertfald sagt nej pga. jeg ikke havde hængerkort, om jeg så havde fået det hvis jeg havde kortet ved jeg ikke, er jo ikke den eneste der har søgt på det er jeg sikker på smiley

    Kan godt være jeg ikke er helt klar over det, har kun kørt ganske kort med min tidligere chef til Glostrup i den tidligere nævnte møgscania længere oppe, udover det jeg har kørt da jeg tog kortet, men det er selvfølgelig en god idé det med at høre vognmændene om man kan køre med, hvor de får betalt halvdelen af min "løn" i de par uger af jobcenteret, har faktisk haft snakket med dem om det tidligere da det er en god måde at komme ind på som du også selv skriver, men jobcenteret skal være klar over det, ellers er de meget hurtige til at tage pengene fra mig..

    Må snakke med dem i morgen når jeg skal til det møde, og høre hvad de har tænkt sig..


  • #37   15. jun 2010 du får det ikke godkendt af jobcenter ved mindre du er meget heldig.. der er alt for mange chauffør der har det hele. og der går ledige, så dem vil de heller ha kommer ind i deres branche igen, det er ihvertfald det jeg har fået af vide af dem..!

  • #38   15. jun 2010 Da jeg kørte for Vestegnens Transport Service (VTS) der kørte jeg fast aften/nat, og supplerede en smule med lidt weekend kørsel, men jeg var ansat til at køre jylland, Karlslunde/Horsens, nogle gange Holstebro, der lå jeg på ca 460.000 kr./år, men vi var også godt lønnet... og timerne var der også... Men skal man tjene penge i DK som chauffør, så SKAL man have hængerkort, og helst kunne sove i bilen det meste af ugen...

  • #39   15. jun 2010 Tror mange regner med at de bare kan få kortet og så køre.. Jeg er i hvert fald i gang med kran nu og der lige har taget til forvogn og hænger fordi der ikke er noget at lave i hans egen branche og nu ville han køre lidt lastbil indtil der kom gang i industrien igen.
    Måtte desværre skuffe ham og sige at de første det går ud over når produktionen går ned er altså lastbilchauffører og der er mange i kø (med erfaring) som han nok skal regne med kommer først i job..
    Det troede han ikke på, men det finder han nok ud af om et par måneder smiley


  • #40   15. jun 2010 Det lykkedes heller ikke at overtale dem til at give mig det hængerkort i dag, men de ville snakke sammen på jobcenteret om jeg måske kunne få krancertifikat istedet for, det ville nok også hjælpe en smule på det, men nu må vi se hvad de siger.. Umiddelbart lyder det som om han ville have mig ud og køre hos en vognmand gratis hvis jobkonsulenten kunne finde en der ville lade mig gøre det, og så på den måde få lidt erfaring og mulig fastansættelse hvis vognmanden er tilfreds..

    Kenneth C: Ja, hvis han ikke har erfaring er det stadig svært at komme ind, selvom han har til hænger, så kan du mobbe ham lidt nu når han ikke tror på dig, og han går og ikke kan få noget arbejde smiley



  • #41   15. jun 2010 Lasse.

    Du har ganske ret i at det er svært, at få foden indenfor. man skal jo også lige huske at de små vognmænd, ikke har råd til at ansætte en grøn chauffør. Der måske kommer til at lave en stor skade på lastbilen, det kan jo betyde døden for ham hvis den holder på værksted. Og jo jeg er selv abejdsløs p.t., og har lige taget hængerkortet sidste sommer så jeg ved godt hvor svært det er.

    Jeg startede selv hos Arla i Ishøj, for snart 8 år siden. Men måtte stoppe efter 4år, da ryggen ikke kunne holde til det. men det da et sted, der er anbefalingerne vær. jeg var meget glad for at køre for dem, og jo det er ikke kun natarbejde. De har der er også 2 levering om dagen. Men man skal jo lige have foden indenfor, men de har da også kørsel i indsamlingen, eller mellem tranporterne. Indsamlingen er meget svær at komme ind i, og for mellem transporterne så køre de jo mest fra mejerierne. Så hvis det er på Sjælland, du vil køre er der kun Slagelse.

    Jeg synes også jeg kan læse lidt på dine indlæg, at du ikke er helt sikker på om det er noget for dig. Til det kan jeg kun sige at det at køre lastbil, er ikke kun et job det er en livsstil. (hvilket jeg tror der er mange af de andre, der vil give mig ret i.)

    ellers er der kun at sige. (ud af landevejen min ven og se hvad du løber på held & Lykke med det)

    P.S. der er jo også Knud Pedersen i Køge de har da forvogne.


  • #42   15. jun 2010 Lasse, må jeg hellere lade være med smiley det der med arbejdsløshed er et ømt emne hehe

  • #44   16. jun 2010 H M.

    ja nu var det ikke mig der kaldte nogen for Idioter. men et svar til mig fra Lasse

    men klokken er jo også ved at være mange smiley


  • #45   16. jun 2010 Lars P: Jeg har været inde hos Arla i Ishøj og skrive en ansøgning og kontordamen sagde ham manden der har med chaufførene at gøre ville ringe, det har han så ikke gjort endnu..

    Snakkede også om Knud Pedersen med ham fra jobcenteret, og de havde ikke haft alt for gode erfaringer med ham, og en fra mit hold da vi tog kortet hvis far havde kørt for ham, sagde også at han ikke var alt for flink over for sine medarbejdere, men kunne man komme til at køre for ham og få erfaring er det også fint nok.. smiley


  • #47   16. jun 2010 H M: Det er ikke mig der kaldte ham det, men en fra mit hold hvis far havde kørt for ham der sagde han var sådan over for sine medarbejdere.. Jeg aner ikke hvem manden er, så jeg ved ikke om det passer men som sagt bare noget jeg fik af vide..

    Dog var der også en på holdet som havde kørt som 2. chauffør for ham, og efter han havde fået lastbilkortet skulle han fortsætte med hænger bagefter, hvor han så ville få sin egen trækker når hængerkortet var i hus.


  • #48   16. jun 2010 Mht KP, så har jeg også hørt fra flere som har været der, at det ikke er et firma man skal planlægge at være i til man skal pensioneres, det er så ikke KP's skyld men hans disponenters skyld, det er som sagt hvad jeg har hørt, men de historier jeg hører, de er godt nok også fantastiske, en af dem er bla. at en af mine kammeratter blev sendt i "midten" KBH med en trækker, og en 13,60 trailer.... Flot spade.... Min kammerat sagde til ham at det ikke kunne lade sig, og til det svarede disponenten at han skulle bare gøre som der blev sagt ellers kunne han bare lægge nøglerne... 2 timer senere holder han og venter på en forvogn så de kan læsse om.... Det er bare en af flere historier.... ;o) Men når det er sagt, kan man finde sig i hjernedøde disponenter etc. så tror jeg det er et godt sted at få erfaring, da man kommer ind i kbh og kører osv. og det er jo Netto kørsel, så der er jo altid noget at lave, folk skal jo altid æde....

Kommentér på:
Søger job som chauffør til forvogn!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce