{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.763 visninger | Oprettet:

p o
p o
Tilmeldt:
14. jun 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Allan/ Jesper Toftlund {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle her inde som køre for Allan og Jesper i Toftlund, eller har gjord.

skriv gerne men KUN hvis du har kørt eller køre, ikke noget/ jeg kender en som kender en som har en fætter det har kørt der.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allan/ Jesper Toftlund
  • #1   18. nov 2010 Jeg har kørt der som indlejet vognmand..

  • #2   19. nov 2010 har kørt for jesper inden de slog sig sammen

  • p o
    p o Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #3   19. nov 2010 Hvordan er de at køre for?? mht køre hviletid og læs osv??


  • #4   19. nov 2010 lytter lige med...

  • #5   19. nov 2010 En af mine gode kammeraters far har kørt der. Han var fuldt ud tilfreds, og jeg har også kun hørt godt om dem smiley

  • #6   19. nov 2010 jeg har en kammerat der har kørt der kortvarigt for et års tid siden. de kunne vist ikke blive helt enige om reglerne. om det er blevet bedre eller værre siden skal jeg ikke kunne sige

  • #7   19. nov 2010 Mht til hviletid og læs ?????????? Det er jo fuldstændig op til dig selv hvordan de skal være ? du kan køre en nul tolerance overfor og se om de kan arbejde med det, eller er det bare ærgelig smiley

  • #8   19. nov 2010 Søren
    Nemlig! Der er kun en måde at finde ud af den slags ting på.

    Og så kan jeg godt lide at manden skriver at man kun skal skrive hvis man selv har kørt eller kører der, og ikke hvis man kender nogle der har...
    Sorry for OT... smiley


  • #9   22. nov 2010 Jamen da vi kørte der som indlejet, kørte flere af bilerne lige så meget som os andre, (så må i selv lægge i det hvad i syntes ) og nogen fulde reglerne...

    Så tror lidt det er op til chaufføren, hvis man er god til sit job og kan lave det bilen skal tjene lovligt, så er der vel ingen grund til og køre ulovligt...
    har også opfattelsen af at de ser sådan på det...


  • p o
    p o Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #10   23. nov 2010 Jeg har hørt at chauffør holder ind fra en kandt af, at der er Rigtig meget udskiftning der nede, og mange af deres chauffør kommer langt der fra pga der er ingen der gider arbejde for dem

  • #11   23. nov 2010 p O - en ting er hvad der passer og en ting er hvad der bliver fortalt smiley
    - der er kun en måde at finde ud af hvordan det hænger sammen på smiley


  • #12   23. nov 2010 Synes det er i orden at spørge folk der har kørt der. De må dog trods alt have lidt 1.hånds viden. Og så kan man selv danne sig en ide, inden man ligefrem starter der, og hvis man KUN hører dårligt, så ville jeg holde snotten væk. Men er det blandet, så er man nødt til at prøve det selv..

  • #13   23. nov 2010 jeg har kun godt at fortælle.. smiley - jeg er sq glad for at være der smiley

  • #14   23. nov 2010 Thomas F

    Jeg er kun til dels enig, jeg har f.eks. kørt for en af landets mest udskældte vognmænd der både blev hængt ud som værende en værre en i både Tv og i aviser - Virkeligheden er, at det er det bedste sted jeg nogensinde har været. Det havde jeg aldrig fundet ud af hvis jeg havde lyttet til alt det kanal 19 og færgesnak.

    Det kan da nemt være, at mange ikke kan finde sig tilpas i Toftlund, men det kan altså også være chaufførene det er galt med - Uden at ville nævne navne, så er det jo tydeligt at se herinden, at chauffører ikke er gjort af det stof de var engang - Mange er snotforkælede og tror de skal ha' alt serveret på et sølvfad!

    Bemærk, jeg siger IKKE, at Allan og Jesper er de rene engle og at der aldrig kunne være noget om snakken, meeeeen, som jeg har skrevet før herinde, så er chauffører bare en flok sladder kællinger og hvis der er en der kender en der kender en der har set et nøgenbillede af Fandens oldemor - SÅ er de bare nogen værre banditter.

    Den eneste måde at finde ud af det på er, at prøve lykken, hvis det viser sig, at de er krop umulige, så er det jo ikke jordens undergang, der i mod, så er man en erfaring rigere.

    Der er ingen grund til at være SÅ bange bare fordi man har HØRT!


  • #15   23. nov 2010 Enig Morten S. Men som jegsiger, hvis man kun snakker med folk der selv har kørt der, akkurat som p O efterspørger, og hver og én kun kan berette dårligt, så vil jeg ikke søge derud... Men er der et par enkelte der har været glade for det, jamen så ville jeg da også prøve lykken. For vi er alle forskellige, og søger alle noget forskelligt, og kan alle leve med nogle forskellige ting..
    Jeg mener heller ikke at en vognmand nødvendigvis er skidt bare fordi det er hvad man hører, men man kan da bruge det som en slags pejlesnor.. Så søger man jo de steder man har hørt godt om, og så søger man de andre steder til sidst, og prøver lykken. Nu bringer du jo også kanal 19 og diverse rygter ind i sammenligningen. Hvor jeg siger at det SKAL være 1.hånds info før man kan bruge det til noget.


  • #16   23. nov 2010 Og TV og Radio giver jeg ikke en skid for... smiley

  • #17   23. nov 2010 Thomas F

    Rise var jo et glimrende eksempel, der er ikke grænser for hvad jeg havde hørt af historier om ham - alligevel ringede jeg til ham og startede og meget kan jeg her bagefter sige om ham, men stort set ingen af de historier jeg havde hørt passede, til gengæld ville jeg kunne tilføje nogen andre.

    Måske tingene afhænge en del af hvem man er og hvordan man opfatter situationen. Noget der irriterer mig betyder måske ikke noget for en anden og omvendt.

    pointen er, at man skal prøve lykken og så lukke lidt af for at alt det kællingesladder!


  • #18   23. nov 2010 Morten....

    Det skulle vel aldrig være kugge du hentyder til...? For det kan jeg sgu tilslutte mig hvis det er...Eller ved ikke om det ligefrem er den bedste, men han ligger ihvertfald i toppen....


  • #19   23. nov 2010 Igen Morten, så hentyder du til sladder. Jeg vil ligesom p O have 1.hånds info, og alligevel tildeler jeg det kun en vis troværdighed. Jeg har da hørt skidt om Rise, men jeg har også hørt godt. Og jeg har da flere gange spekuleret på at søge ved ham. Har bare været heldig at finde noget der var tættere på først.

    Jeg hører også kun skidt om Post DK, men har selv kørt der i næsten 4 år, og var rigtig glad for det. Det var kun arbejdstiderne der gik mig på, og derfor valgte jeg at gå derfra. Ellers havde jeg kørt der endnu, hvis altså ikke det var fordi at de lukker Odense Afdelingen ned...


  • #20   23. nov 2010 Michael K

    Næ, det var nu ikke Kugge, men du har da fuldstændig ret, det er lidt i samme boldgade, alle er sure og hader ham og der er tusind ting i vejen, men jeg kan ikke genkende det - Der var ro, fred og ingen panik og lønnen passede på en prik og kom altid til tiden og aldrig et ord hørte man til ham. Han er bestemt blandt de bedre vognmand hans rygte til trods!

    Thomas F

    Faktisk er det ikke sladder jeg hentyder til, meget af det jeg havde hørt om Rise, det var fra nogen der havde kørt for ham og andet af nogen der var i familie med en eller havde en nær ven - Det sjove er, at mange af historierne gik igen, jeg oplevede blot aldrig de ting jeg var blevet fortalt.

    Jeg TROR, at det ofte er sådan, at bliver man uvenner med en vognmand så brygger man gladeligt videre på de historier der allerede løber om ham - For så kan han nemlig lære det - Eller noget! Ofte kommer den slags historier fra folk der ikke har nosser til at sige fra selv og ikke tør kvitte jobbet på grund af uenighed og derfor bliver hængende længere end de burde - Når så de slipper derfra, så får den ikke for lidt - Det ER sgu da usmageligt!

    Det er lokumsaftalerne om igen, de er flotte og fine, lige indtil vognmanden pludselig er en idiot, så skal han bare klynges op i den nærmeste lygtepæl og hænges ud og svines til - Det holder jo ikke.

    Det er jo almindelig kendt, at mange chauffører kan det hele på den halve tid når de er nye et sted, så vil de køre mange kilometer, de vil læsse mange tons, de kan godt lige springe lidt pause over og skal der køres en weekend så er det aldrig et problem - Så pludselig, så finder de en trunte, konen bliver træt af det, eller de går selv kolde og så finder de nyt job og fortæller til alle der gider høre på det, at den her vognmanden, han er bare blød, kan aldrig få nok og presser sine folk helt vildt, men hallo, hvem har lagt tempoet? Havde man nu skruet lidt ned for gassen, så tempoet var til at leve med mere end et par måneder, så var det måske aldrig gået så galt.


  • #21   23. nov 2010 Morten S
    Er skam helt enig. Der findes mange derude med rygrad der er svagere end et almindeligt gummibånd.. Og jeg tror også det forholder sig som du siger. Jeg synes bare at det er rigtig sjældent at der KUN er dårlige beretninger om et firma. Der er som regel altid en enkel eller to der alligevel har lidt positivt at fortælle. Den første vognmand jeg kørte for, der er da også mange der taler skidt om ham. Men jeg synes det var et godt sted, på trods af at jeg blev fyret selvom han havde lovet mig varig ansættelse.. Og jeg kører gerne for ham igen hvis muligheden byder sig. Men nu er igang med noget uddannelse, som jeg faktisk allerede er ved at kører træt i... Det kribler i både arme og ben efter at komme ud og kører....


  • #22   23. nov 2010 Thomas F

    Nu ER der jo et par stykker der har udtalt sig uden at det var negativt om det her firma - Det er bare som om, at de ikke bliver hørt. Det ER da lidt sjovt.


  • #23   23. nov 2010 Hvilket firma mener du? Allan/ Jesper Toftlund eller Rise? Jeg har da hørt begge dele, og det er jeg sikker på at andre også har. Rise har da fået positive som negative omtaler herinde... Måske du også selv bider mere mærke i det negative, fordi det genere dig at folk taler negativt uden selv at have erfaring med det omtalte firma? Jeg mindes da at have læst flere indlæg med positive omtaler af Rise, men ja, der er da helt klart også mange indlæg med fordomme/dårlig omtale eller sladder om du vil.

  • #24   24. nov 2010 Det var nu allan og Jesper jeg tænkte på. Rise debatten orker jeg næsten ikke igen. LoooooooooooooL

  • #25   25. nov 2010 Jeg forstår ikke helt problemet må jeg indrømme....Man må gøre sig sine egne erfaringer, og uanset hvad man mener er det bare ikke alle man kan arbejde sammen med...

    Som jeg tidligere har fortalt har jeg kørt for Kurt Beier, og det er da en udskældt mand, om nogen, men det er en af de bedste vognmænd jeg har kørt for...Der var styr på sagerne, pengene kom til tiden hver gang, og der manglede aldrig 25 øre...Samtidig var han en utrolig rar mand at arbejde for, og faktisk var han mere fair over for andre vognmænd end man umidelbart skulle tro....

    Har man prøvet at få så store fordomme manet i jorden med et brag, ser man nok lidt anderledes på tingene tror jeg...Jeg kan umuligt forestille mig at Allan og Jesper er værre end så mange andre, og det med tiden og læs er noget fis og fyre af....Den der bestemmer er og bliver nu ham der sidder bag rattet, og det er ham der trækker stregen hvor grænserne går til....Så er den jo faktisk ikke længere...


  • p o
    p o Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #26   25. nov 2010 Hej igen her inde.
    Jeg lavede dette inslag for at høre folks meninger ang Allan og Jesper.
    Jeg har været ansat der nede, jeg ville bare lige høre hva folk syntes om dem.
    Jeg kan kun sige en ting om det firma, Jeg har aldrig følt mig sådan i fange skab som jeg gjorde der nede.
    Og jeg giver Mie helt ret i hva hun har hørt.
    Vi Skulle min veje 51 hele tiden, der var en dag hvor jeg vejede50200 kg han blev pisse sur.. jeg kun blive ved med at skrive negativ om det firma..
    Men det er special den ene ejer jeg syntes der er en nar, så må i selv gætte hvem det er, der er 50% chance for i gætter rigtig HEHE.
    ham der fik bilen efter mig var der to dage,så fik det ende, og jeg ved flere der stopper når de finder noget andet arbejde


  • #27   25. nov 2010 Om tonen er streng er vel forskelligt alt efter hvad man definerer som streng.

    At der skal læsses til 51 tons hele tiden er da kun naturlligt, jeg er ret sikker på, at stort set alt deres gods er afregnet efter vægt, hvis alle læsser 1 tons for lidt på hver læs, så bliver det sgu til mange penge på et år. Var jeg vognmand var beskeden den samme. Man kører jo vejen alligevel. ;-))


  • #28   25. nov 2010 Præcis Morten S! smiley

  • #29   25. nov 2010 Eing Morten S. Har altid selv læsset til grænsen. Men det kræver jo også at man ikke har vægt på bilen. Det ved jeg så heller ikke om de har...

  • #30   25. nov 2010 vi har både gamle og nye biler så det er lidt blandet det hele smiley
    - og mht. at de kan være nogle skrappe mennesker den kan jeg godt skrive under på.. tro mig.. jeg har oplevet det.. Men jeg har dælme også oplevet dem når der ikke er noget.. så kan de godt være nogle friske mennesker man skal passe lidt på smiley
    - jeg er glad for at være dernede, men i starten er det lidt som om at man lige skal ''godkendes''. De vil godt lige se hvad man kan. smiley
    - selvfølgelig kan det godt være at det er anderledes for mig end for de andre, fordi jeg er lærling, men jeg tvivler sq lidt! smiley


  • #31   25. nov 2010 Wiborg : Er du i lære dernede?

  • #32   25. nov 2010 Jeg skal vist til at læse HELE indlægget inden jeg svarer... smiley

  • #33   25. nov 2010 Pedersen : Ja det er jeg smiley

  • #34   25. nov 2010 Pedersen

    Han er i lære som sekratær - Det er kun hans kontorstol der skal læsses til max! LoooooooL


  • #35   26. nov 2010 haha jeg ska' vidst være heldig hvis jeg kan læsse den stakkels stol til max smiley

  • #36   27. nov 2010 Giver Morten ret....Man læsser til grænsen, og sådan er det alle steder...Har været mange steder hvor tonen er hård, og er man en af den slags mennesker der ikke tåler at stress kan føre til den slags, skal man nok søge inden for det offentlige for at være sikker... smiley Det er dermed ikke sagt at jeg syntes det er i orden, men jeg har nu altid talt til folk som jeg bliver tiltalt, og det er der sjældent kommet de store slagsmål ud af...

  • #37   27. nov 2010 Michael K

    Du har nemlig ret, disponenter/vognmænd osv. der selv bruger en hård tone kan stort set altid tåle at få igen af samme skuffe så længe det er rimeligt. Det kræver kun, at man ikke har tendens til at blive kællingesur bare fordi der ryger en finke af panden når der er pres på.

    Meget har jeg haft problemer med i min tid i branchen, men stort set aldrig min meget bombastiske og ligefremme stil og ditto sprogbrug - Til gengæld har jeg adskillige kolleger blive mulet fordi de ikke forstod hvordan den slags fungerer.


Kommentér på:
Allan/ Jesper Toftlund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce