{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  626 2,5 V6
  • #1   27. apr 2011 Har kun haft en 1,8 engang
    Så rustmæssigt er det vel meget af det samme eller?


  • #2   28. apr 2011 Ja, de er stort set ens, det eneste er motoren og udstyr...
    Sørg for tandremmen er skiftet og vær sikker på at koblingen er iorden, da det er to ting rigtig dyre poster. Tjek skærme og tårne... Ellers kan jeg ikke komme på noget...


  • #3   29. apr 2011 Ja kig efter rust generalt.. jeg har haft 5 626 2.5 v6'ere og de har bare alle sammen kørt hverdag!! Det en dejlig og trofast bil.. men hvis du har haft en 626'er burde du vide hvor du skal kigge rust osv.. bagerste kalipere er også en svaghed på dem.. men mekanisk er der ikke sa meget andet og være opmærksom på en slowly siger.. self er det ikke et godt tegn hvis den tikker så meget ventilerne er på vej ud gennem ventildækslet smiley

Kommentér på:
626 2,5 V6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce