806 visninger
|
Oprettet:
Heat soaking med MS1 - MS2 meninger {{forumTopicSubject}}
Hvad er folks meninger med montering af luft temperatur sensor ? Nogle sætter dem i indsuningsmanifoldet, andre helt ude ved luft filteret.
har læst flere steder at folk, har problemer med at når de har kørt en tur, og sætter bilen kort bliver luft temperaturen høj i motor rummet, og det varmer sensore op, så styringen tror at indsunings luften er meget varmere end den er ?
Er det noget nogen herinde kender til eller, sætter i bare sensoren langt væk fra en hver varme kilde
feb 2003
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 145
sep 2003
Følger: 65 Følgere: 61 Biler: 4 Emner: 86 Svar: 909
har selv bøvlet lidt med det når iat sensor er 55c varm efter en tur, og den så står og varmer alt om i motor rummet..
Men om det er en enkelt forkert indstilling ved jeg ikke, lige pt har jeg ikke selv nogen bil at lege med, så kan ikke selv prøve lige pt
feb 2003
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 145
sep 2003
Følger: 65 Følgere: 61 Biler: 4 Emner: 86 Svar: 909
har også prøvet noget renault sensor, også åben model.
ved der er nogle der køre med en vandsensor i indsuningen, for at den ikke skal ændre sig for hurtigt
har ikke prøvet de GM sensore som boksens reelt er bygget til
feb 2003
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 145
feb 2003
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 145
nov 2004
Følger: 157 Følgere: 194 Biler: 8 Emner: 59 Svar: 1.137
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 47 Emner: 18 Svar: 263
Så skal den har mere , det er helt normalt at der er heatsoak, hvis man ikke opdager det , så er det fordi blandingen er alt for fed når der ikke er heatsoak ,
Ellers er der kompenseret ved noget afterstart enrichment
Pøj pøj med det
Heat soaking med MS1 - MS2 meninger
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside