{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellen på den 130 hk og 150 hk
  • #1   21. jul 2008 er det íkke kun styreboxen eller det har jeg hørt at det skulle værer.

  • #2   21. jul 2008 knaster, kompression, bananmanifold, udstødning og ECU

    Det er kun P10 der har en anden indsugning på


  • #4   22. jul 2008 Stålanden har fuldstændig ret. Jeg har tilfældigvis en P10 130 hk som er ændret til 150+ hk med stort set alle de stumper stålanden skriver.
    Men man ska også huske at ha ventilløftere og fjedere med til knasten da de er lavet mere holbare end de andre + at nye dele gir max effekt i længere tid.
    Men når det hele er monteret skal det hele justeres ind så det står korekt.
    Det er ikke noget man skal prøve på selv, hvis man er heldig og kan få fat i udstyr og program til det og ikke har forstand på det.
    Brug en fagmand er mit råd.


Kommentér på:
Forskellen på den 130 hk og 150 hk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce