{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  galant 2.0 v6 24v
  • #1   27. dec 2009 Har ikke oplevet noget negativt ved dem. Min kammerat har haft en og den skiftede vi motor i da den gamle smed toppakningen. (Det var dog selvforskyldt). Kører godt og trækker jævnt. Eneste minus jeg kan komme på er at de godt kan tikke en hel del fra ventilerne indtil olien kommer rundt hvis de har kørt 250t+ km.

    De er RØV! dyre at tune så hvis det er sådan noget du er ude i skal du have fat i en 4 benet i stedet.

    Ud Over det har de en del andre småfejl, men det har alle biler vel. Det er nok værd at nævne at generatoren ikke er for holdbar og den er et helvede at skifte i sådan en... Vi skiftede den to gange på min kammerats bil. Måske var det bare uheldigt.


  • #2   27. dec 2009 ok sidder nemlig og kigger på den jan o har tilsalg her inde

  • #3   27. dec 2009 Ser umiddelbart fin ud på billeder.

    Kan du lave den selv er det bare ud og hent den. Skal du have den på værksted hvis der er bøvl med den kan det blive et dyrt bekendskab.


  • #4   28. dec 2009 ja alt er pisse dyrt til dem

  • #5   28. dec 2009 Det er en gammel skrøne. De er dyre i værksteds timer fordi de tager længere tid at lave, ikke i reservedele. F.eks. koster en kobling til sådan en fyr det samme som til en opel vectra.

    Har som nævnt rodet en del med dem og de er virkelig ikke dyre i reservedele. Det er jo ikke forbudt at se sig for og evt. købe brugt.


  • #6   28. dec 2009 nej det er jo det...men efter som der er smidt en del mønt i motoren skulle den jo gerne kunne holde lidt

  • #7   28. dec 2009 Ja det skulle man jo tro, men er der kvitteringer på det og hvad er blevet lavet? Jeg kan sagtens skifte en kilrem til 18.000,- smiley

  • #8   28. dec 2009 ja det er jo det hehe så skal du ikke lave min bil..tror nok jeg vælger at finde en anden

Kommentér på:
galant 2.0 v6 24v

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce