{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Velkommen gutter... {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop oprettet denne gruppe, da jeg selv lige har fået mig en Seat Ibiza. Da det er min første seat overhovedet (har haft 22 biler, men først en seat nu) så ku jeg godt tænke mig at vide hvor man finder diverse styling, tuning osv.. Men der fandtes ikke en ordentlig gruppe uden alle de Altea'er og Leon'er... Hehe..
Så dette håber jeg er starten på en god og informativ gruppe for os Ibiza entusiaster.. smiley

Jeg håber at i vil føle jer godt hjemme, og selv bidrage med gode stunder herinde..

Så endnu engang, rigtig velkommen til den helt rigtige gruppe!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen gutter...
  • #1   1. sep 2008 fedt at der var en som ville starte! smiley

    hvis du skal finde styling, prøv ebay.de!

    Syntes ikke der findes ret meget til 6L'eren smiley desværre!



  • #2   1. sep 2008 Ja, eller seat-tuner.de har vist også lidt.. Og så bor jeg lige ved siden af storgård biler, som er den danske hoved importør af seat. De har en hjemmeside der hedder storgaard-styling.dk

    Ja, nu skulle det være.. Har lige brugt en lille time på at sende invitationer ud til små 60 ibiza'er... Så jeg håber der kommer gang i gruppen.. smiley


  • #3   1. sep 2008 smiley

    Inde på storgaards hjemmeside, har de da ingenting til ibiza, det er alt sammen kun Altea, Leon..... smiley

    tror godt nok snart jeg skal have fat i den nye Ibiza, Den er godt nok blevet pæn!


  • #4   1. sep 2008 Jeg synes personligt at bagenden på den nye Ibiza er kikset... Men det er jo smag og behag..

  • #5   1. sep 2008 Ja, okay kan se at han kun har noget til den helt nye Ibiza.. Men hvis man ringer til dem, så kan de hjælpe en..

  • #6   1. sep 2008 ok! bare i orden!

    Kunne være man skulle prøve det en dag så!


  • #7   1. sep 2008 Jeg ved at kofangeren fra Vaillante modellen koster cirka 3800 kroner incl det gitter ved siden at seat logoét og det sorte plastik i kofangeren og ved tågelygterne...

    Tågelygterne til den kofanger koster så bare 2500 + moms... Hvilket er helt vildt..


  • #8   1. sep 2008 Yes, fremtiden er sikret.. Vi har nu bestået kravet af minimum 3 medlemmer inden 30 dage... hehe!

  • #9   1. sep 2008 haha!

    Sådan! smiley


  • #10   1. sep 2008 Hejsa, fedt med denne gruppe.

    ang styling!

    Er PT. i gang med at style min. billederne mangler dog at blive opdateret, men de kan stadig give en ide om hvad der er ved og ske.

    regner med nye billeder om 3-4 uger når den kommer fra maler.
    i morgen skal jeg ned og teste hvordan den kommer til og se ud med 15" på
    har fundet en geving-undervogn også. så regner med den skal helt til jorden smiley
    har også haft en del problemer med at finde mine dele, men tror det hele er der ude, bare om at lede længe nok

    jacob


  • #11   1. sep 2008 Jeg regner personligt selv med at montere følgende styling; Vaillante front kofanger, Fr bagkofanger, og noget custom sideskørter. Sorte forlygter, sorte baglygter, og til sidst nogen andre fælge... Så jeg skal ikke have gang i det helt sindsyge på det punkt...

    Men tuning... hehe, der skal der ske en hel del. Har allerede bestilt tid til komplet 3" udstødning med skjult afgang. Samt komplet 2,5" trykrør i motorrummet og front monteret intercooler. Når pengene så er til det, så skal jeg have mig en turbo fra en 150hk tdi, og en chipning hos Landberg. Målet bliver omkring de 220 hk/550 nm. smiley


  • #12   1. sep 2008 Jonas (25år) Gruppe-Admin .:

    Vedr. tuning af din bil.
    Tror du skal gøre lidt mere ved den før den kan få 220Hk/550Nm...
    Måske 210Hk og 450Nm er inden for rækkevidde med det du vil spænde på bilen...
    Der findes også andre turbo'er end den fra 150Hk versionen...


  • #13   1. sep 2008 Ja har også kig på en fra tyskland, en Hammerhead turbo. Men vi køber en 150hk turbo, og får sat en større turbine på tryksiden hos Cylinderservice.. Det siger de ihvertfald kan lade sig gøre.. Både dyser/pumpe osv skulle være god for 230 hk...

    Og Ja der sidder allerede SPEC Kobling i den... Det tog satme noget tid at montere hehe..


  • #14   1. sep 2008 Hvilken turbo ville du anbefale? Altså hvis vi snakker Plug N Play... smiley

  • #15   1. sep 2008 Jonas (25år) Gruppe-Admin .

    Lyder godt...
    Tuningsdele til min:
    Intercooler 6,4 liter
    Alurør i 2,5 tommer
    Katalysatorfri-forrør.
    (Bliver monteret inden for en måned)

    Senere projekter:
    En VT2 turbo (Nummeret større end 150Hk versionen)
    Forstærket kobling
    Og en chiptuning i den sidste ende...

    Styling: Får monteret en PAM Tuning forkofanger (Bliver monteret inden for en måned)


  • #16   1. sep 2008 Hvorfor ikke få strikket dig et komplet system fra turbo og ud i 3" som mig?

  • #17   1. sep 2008 Jonas (25år) Gruppe-Admin .

    Min bil er under 2 år gammel, så kan lige så godt bruge eksisterende udstødning. Godt nok er det "kun" i 2 1/4 tomme, men det rækker fint indtil videre. Fra slutning af mellemrør og bagud har jeg 2,5 tomme...


  • #18   1. sep 2008 Okay, super... Jeg gider bare ikke skifte diverse udstødnings dele ud, når jeg kan få special bygget et 3" system for 3500 kroner... smiley

  • #19   1. sep 2008 * Oliebrænderen *
    du skriver!

    Fremtid:
    • 50mm sænkningsfjedre fra V-maxx (Er bestilt d. 28. marts 2008, men kommer nok aldrig)
    da jeg smider gevind undervogn på min, så har jeg nogle 35mm H&M sænkningfjere til og ligge.. kunne de bruges ? bedre end de bare bliver smid i et hjørne til deres dages ende.


  • #20   1. sep 2008 nu da det virker til i har styr på det tuning. så har jeg et lille spørgsmål.

    Jeg havde før en 1,4 sport med 100 hk. og har hørt at forskellen mellen den og den jeg har nu, kun er insugningen.
    Kan den skiftes lige så let som de for det til og lyde. ? og hvor kan man finde en størere ?


  • #21   1. sep 2008 Nej det er ikke den eneste forskel.. Du skal bruge knaster, indsugning, motorstyring osv fra den "store" af dem.. Inden det kommer til at spille ordentlig, så har du brugt en mindre formue.. Se hellere om du kan finde en brugt 100hk motor du kan smide i bilen.. Altså hvis de er helt identiske, for så opdager de det ikke til syn... smiley

  • #22   1. sep 2008 hehe okey.. jeg kan i hvertfald ikke se forskel på de 2.
    men takker for rådet.. tror jeg vil kigge lidt efter den så.


  • #23   1. sep 2008 hey. det er fed at der er blevet en gruppe med ibiza kun være fed vis man kun mødes og se hinandens biler.

  • #24   1. sep 2008 Ja det er allerede i støbeskeén.. Ku godt finde på at arrange et træf når vi engang får godt gang i denne gruppe.. smiley

  • #25   1. sep 2008 kunne være fedt smiley

  • #26   1. sep 2008 Er også ved at undersøge noget rabat ordninger på udstyr og reservedele forskellige steder.. smiley

  • #27   2. sep 2008 Ja selvfølgelige... Uanset hvad så vil der jo være nogen der får flere udgifter end andre.. smiley
    Så måske skulle vi gøre så os der kører diesel, må køre lidt længere end jer andre.. hehe.

    Men lad os nu først se hvor godt gang der kommer i denne gruppe, inden vi snakker træf osv..


Kommentér på:
Velkommen gutter...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce