1.104 visninger
|
Oprettet:
Fjerne vakuumslange fra benzintryksregulator. {{forumTopicSubject}}
Hej SX folk
Skal have en justerbar benzintryksregulator på bilen, inden den skal over og justeres, men ville lige høre hvad den originale gør, hvis man bare fjerne vakuumslangen?
Åbner den så helt og ikke laver noget tryk på systemet eller holder den sig en anelse lukket?
Grunden til jeg spørg er fordi jeg vil vide om jeg skal have en studs på i stedet for den originale regulator?
Fx som den her
http://www.ebay.co.uk/itm/FSE-FUEL-RAIL-ADAPTOR-NISSAN-200sx-S13-S14-SR20DET-/270456911850?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ef87cf7ea
sep 2009
Følger: 86 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 261
Og køre en slange fra den til din benzintryksmåler og så den anden studs skal på returløbet
Og om du vælger og køre den ind med eller uden varcum på er op til dig selv
sep 2009
Følger: 86 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 261
Og for a tage min egen som eksempel går men med et varcum på 0.9
I tomgang og der er mit benzintryk 3,5bar og ved 0 bar i ladetryk køre den så med 0.9 bar mere i benzintryk
Håber du fik svar nok
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 73 Biler: 6 Emner: 87 Svar: 527
sep 2009
Følger: 86 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 261
For a være ærlig er jeg ikk sikker men kunne ikke forstille mig a den stod helt åben på noget tidspunkt pånær når du køre med max oem benzintryk
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
Guide til indstillig af benzintryksregulator:
Du lader bilen stå i tomgang, tager vacumslangen af regulatoren og så sætter du den til det tryk, som du ønsker skal være grundtryk. Derefter sætter du vacum på igen.
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 73 Biler: 6 Emner: 87 Svar: 527
Før lå den på 15 i tomgang, nu siger den 17.
Reguleringen er sat til 45-50 psi, uden vakuum (lidt svær og se da nålen giver siger der imellem, læste den originalt skulle stå på 43 psi
Fjerne vakuumslange fra benzintryksregulator.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside