1.874 visninger
|
Oprettet:
hjælp z32 maf ca18det {{forumTopicSubject}}
Hej TeamSX
Er der nogen der har et diagram over hvordan jeg skal montere min Luftmængdemåler (MAF) fra Z32 (300ZX)
på min ca18det
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 73 Biler: 6 Emner: 87 Svar: 527
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
Det virker fuldstændig som at sætte større dyser på og herefter forvente, at den ikke kører fed.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 22
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Spiller hvad ?
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
Den har nu rb26 dysser gt28 turbo stage 3chip ny benzin pumpe og benzintryks regulator stillet til 3 bar og z32 maf Upgrade intercooler
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvad er det for en chip og hvem har fortalt dig at du skal skifte benzintryksregulatoren og køre med 3 bar ?
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
jeg fik af vide det kunne være min benzintryks regulator der var dårlige og skiftet
så til en justerbar og satte den på 3bar da der står 3bar på org regulator
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 110
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 22
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 22
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hold dig til stage3 opskriften.
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php?products_id=5031
Du bør skifte tilbage til orginal benzintryksregulator, chippen er indkørt med lige præcis den karakteristisk som den giver på benzintrykket..
En benzintryksregulator er meget simpel, hvis den fejler er det en knækket fjeder og så får du ikke noget benzin.. selvfølgelig kan der sidde skidt mm... men hvor skulle det komme fra?
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 22
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
og den køre stadig ikke
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
Hvad gør din
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 22
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Prøv først at give en rigtig god beskrivelse af hvordan din motor opføre sig...
Røg, lyde, farve på tændrør og gab, koldstart, start med varm motor, lugt, hvordan du har stillet din tænding, luftfilter og rørføring omkring maf/turbo og om du har tryktestet rør mellem turbo og motor, kan det være en utæt pakning ved indsugningsmanifolden, hvordan er din benzintryksregulator forbundet...
Det er mange ting der kan være galt og du kan let stire dig blind på problemet.
Men fejlen er der et sted...!
Chippen skulle ikke fejle noget og er blevet brugt i rigtig mange biler verden over.
Hvis du ellers er 100% sikker på at bilen er mekanisk og elektrisk ok. så kunne man stille spørgsmål ved dine dysser.
Er du 100% sikker på at de dysser er RB26/444cc dysser?
Er du 100% sikker på at den MAF er orginal?
Kan du lige beskrive hvordan du har forbundet din MAF.
jul 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 30
Den er nu sluttet til. Grøn til Hvid. Sort til Sort. Sort Hvid til Sort Hvid
hjælp z32 maf ca18det
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside