{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4afe turbomotor.
  • #1   10. jan 2011 He så burde jeg kunne sælge min 4agte for 20.000 eller hva? Nej vel - for det er ikk turbomotor der har bygget den.

    Men jo den ser da fin nok ud...


  • #2   10. jan 2011 Det vidst op til dig selv hvad du skal sælge den for .
    Men det hvert fald en meget fair pris han kommer med, må man sige smiley


  • #3   10. jan 2011 ja ja. siger bare at bygger jeg f.eks en motor magen til vil folk ikk give 10500 for den smiley navnet sælger

  • #4   10. jan 2011 Næh, det kan du da ha' ret i .

    Men hvilken anden tuningsfirma laver noget som er så billigt som det her ?


  • #5   10. jan 2011 ingen kommentarer! smiley Al respekt til rene. men hvorfor bygge turbo på en 4afe??+ Det er jo bevist de slider deres stempler og cylindervægge op inden for et år,hvis du kommer over 200 hk. Synes det er tåbeligt hvis han ikke har bygget det hele op om en 4agze blok - som vi andre gør smiley

  • #6   10. jan 2011 Har da hørt om flere der har fået 4AFTE motore til at køre længere end et år, med OP TIL 200 hk, og rene skriver jo også ca. 200HK... så det er jo nok ikke fordi han mener 250 HK men nok nærmere mellem 185 og 215 hk.
    alt efter hvilken opsætning man kører med ud over motoren..


  • #7   10. jan 2011 Og jeg har efterhånden fået lavet lidt og hvert ved rene, og han har ALTID givet meget fine priser, og god ydelse.. ingen probs med ham .. 7-9-13 smiley

  • #8   10. jan 2011 siger jeg heller ikk. læs venligst igen og forstå smiley Siger bare at det kun er navnet der hiver prisen der op. Enhver anden ville ikk kunne få mere end 7-8000 for den. Men forstår ikke hvorfor han ikk bruger en 5agze blok - det var egentlig kun det smiley


    >fin motor der nok ska holde. Men alt kan ødelægges jo smiley Citere lige mig selv:

    ja ja. siger bare at bygger jeg f.eks en motor magen til vil folk ikk give 10500 for den smiley navnet sælger

    smiley Men fin motor og sikkert reel pris....

    Over and out


  • #9   10. jan 2011 Der er jo nok en ret god grund til at René ikke har bygget det på en 4AGZE motor, det kunne jo tænkes at være fordi en 4AGZE ikke er bare lige at smide i biler som ikke er bygget med den.

    Eksempelvis grundet ledningsnet og kølevandsslanger som sidder anderledes.
    Og hvorfor bygge turbo på en 4AGZE når man kan montere et stort remhjul og have cirka 190 kompressorheste uden turbotøven?
    Makes absolutely no sense, at all.

    Endvidere er 4AGZE noget dyrere end 4AFE gen2 og med en 4AFE gen2 som ligger i mange Corollaer og Carinaer, er det blot at løfte motor op og sætte motor ned - så er man kørende på en weekends arbejde eller to afhængig af erfaring!

    Omend jeg selv ville bygge min motor hvis den skulle turbolades, så må jeg erkende at det der er et rimelig godt tilbud smiley


  • #10   10. jan 2011 Iøvrigt, hvad angår holdbarhed af 4AFE, vil jeg mene at det handler om at servicere motoren i forhold til effektforøgelsen.
    Kig på K-Finns Starlet P9 med en turbodrevet motor, den har da holdt ganske fint.
    Kig på Kim I's Starlet P7 med en 5EFE motor og heste nok til at gøre de fleste twinturbo supra'er pisse jaloux - den motor holder også GLIMRENDE, og jeg kan da afsløre at den får de prygl den skal have, og lidt til...

    Ja, 4AFE har et afkølingsproblem, men hvis man gider bruge skalpen bare en lillebitte smule når man tuner, så er det ikke umuligt at få det til at være holdbart smiley


  • #11   11. jan 2011 Hørt Hørt Smølfen!

  • #12   11. jan 2011 Efter at have set den stakkels fyr fra Station 2 få frataget sin ombyggede fiesta ville jeg ikke engang overveje at tune skidtet. Tænker i aldrig på den risiko?? Alt jeres dyrebare tid og jeres penge ryger under en stor metalpresser, eller så er alternativet at omregistrere bilen så skatteefar kan ribbe jer for flere penge i afgift.

  • #13   11. jan 2011 Jeg har stået med politiet nede i mit motorrum,, men politimanden gad ikke det bøvl at skulle kalde bilen til syn så han lukkede bare motorhjelmen igen, til gengæld mistede jeg kørekortet dengang,, ups..

    Jeg tænker selvfølgelig over det men som smølfen siger så er det ikke så dyrt til vores game corolla´er, og for det andet så hvis det er en 4EFTE så er chancen for at de opdager at det er en "ægte" 4EFTE ikke ret stor da motoren jo ser fuldstændig ens ud udenpå smiley
    I myndighedernes øjne er det bare en 1.3 med eftermonteret turbo..


  • #14   15. jan 2011 Jeg er blevet kontaktet af nedenstående Supra ejer, omkring at vedkommende ikke ønsker sit efternavn frem.
    Jeg beklager naturligvis og han kaldes derfor nu Christian i stedet smiley
    Derfor har jeg slettet førskrevne indlæg, men det er her i sin let redigerede helhed.

    Med en Corolla handler det trods alt "kun" om 30k eller sådan noget man skal smide, kontra at "smide bilen ud" ville jeg nok vælge bare at betale afgiften!

    Der var Fiestaen lidt dyrere smiley

    Nu erindrer jeg noget om, at både Christian (Supra med singleturbo) og Fiestaen havde været en tur forbi Striben og køre lidt.
    Personligt er jeg ikke blevet stoppet af politiet i flere år og jeg kører alligevel 25.000km om året og jeg er ikke bange for at træde lidt på pedalen til højre...

    Én gang har jeg skulle vise mit motorrum, og der kiggede han efter mine xenon ballaster...


Kommentér på:
4afe turbomotor.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce