{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Pest eller kolera.. {{forumTopicSubject}}

Har et sæt JBL GTO 6x9 højtalere i hattehylden på min lille 206'er.

Men fandt så er sæt alpine type r 6x9 højtalere..

Umiddelbart sys jeg gto'erne spiller fint nok, men har Ikk hørt type r'erne spille.
Hvilke sku på papiret spille bedst.?
Og ja, ved godt at hvert øre lytter forskelligt, men hvilke sys i bedst om.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pest eller kolera..
  • #1   25. aug 2013 ingen af dem... har du overvejet et kvalitets sæt i stedet? Næsten hvad som helst spiller bedre end dem du nævner og det er lidt ærgeligt da både JBL og Alpine var rigtig godt engang... men det er længe siden desværre...

• #2   25. aug 2013 det er bare midlertidig til jeg får monteret mine forstærkere..
    meningen er at der slet ikk skal være nogle i hattehylden og kun et komponent sæt i for.

• #3   25. aug 2013 Synes du bare skulle køre med jbl'erne og så droppe med at bruge penge på det andet især hvis du alligevel går fra det.. smiley

Kan være alpine'en er en tand bedre.. kan være det bare er placebo.. MEN hvis de jbl du har er fine nok så brug dem og skynd dig med at få forstærker på og kom videre med projektet smiley

• #4   25. aug 2013 Altså... i golfen kører jeg med komponensæt i alle 4 døre hvilket den gør normalt. Men har skiftet dem ud til nogle med lidt mere fylde og klang. Valgte så ikke at smide forstærker i den og sub da den egentlig ikke skulle spille højt bare rent og godt. I min peugeot 106 har jeg så smid JBL 5.25 coax højttalere foran som ha overrasket mig en hel del. Det er faktisk GT6'erne som jeg fik for en slik og så har jeg smidt min hifonics 4 kanals forstærker i bagagerummet sammen med en stor portet dobbelt portet kasse med 2x10" Boxter subber. Det er ikke den reneste lyd, men det spiller edderknageme højt.

• #5   25. aug 2013 alpine´erne ligger i garagen, så det er bare at bytte ud.

der kommer forstærker og sub i iløbet a den kommende uge

• #6   25. aug 2013 Så kommer spørgsmålet til 1 million kroner:
    Hvorfor skruer du dem ikke i og lytter selv, når du alligevel har dem liggende???

• #7   25. aug 2013 det mørkt udenfor...

• #8   25. aug 2013 HAHAHAHAHAHAHA

Det er nok det fedeste svar jeg har hørt længe Søren J ! smiley

Har du hørt om en lampe/lygte ? smiley
    evt bruge den der er i din tlf ! smiley

• #9   25. aug 2013 Duggen er faldet..

Ok jeg er doven, så gider Ikk til det idag. Konen har da forresten nogle pioneer i hendes, måske det var bedre at sætte dem i hendes.

Kommentér på:
Pest eller kolera..

Annonce