{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 107 eller Suzuki Alto?
  • #1   29. sep 2014 Peugeot er blank sort, 5 dørs og har el-ruder og central-lås og er undervognsbehandlet for 1½ år siden

• #2   29. sep 2014 Havde valgt 107'eren smiley
    Ville personligt helst køre i den af de to smiley

• #3   29. sep 2014 Jeg har arbejdet ved Peugeot og jeg vil til hver en tid vælge Alto´en... du får meget mere "bil" i Alto´en

107´eren er alt for skrabet og blik agtrigt...

• #4   29. sep 2014 107 koster det dobbelte... Hvad mener du med skrabet? Den har omdrejningstæller, AUX, el ruder og centrallås

• #7   29. sep 2014 Hvorfor ikke en nyere alto frem for den gamle alto du finder der? Du kan få en GLS model, årgang 2009 for 40.000 kr, og så har den kun kørt 85.000 km. 290 i vægtafgift og 22.7 på literen.
    Jeg har selv været ude og prøvekøre en, og den kørte bedre end jeg havde forventet. Kvik i optrækket i 1. 2. og 3. gear. Selv om jeg er vant til en bil der går fra 0-100 på omkring 9 sekunder, følte jeg faktisk ikke stress over manglende power, som jeg ellers har gjort i biler med 90 hk og en vægt på under 1.000 kg.

• #8   29. sep 2014 Mekanisk set er det trillingerne fra PSA/Toyota fantastisk jeg har rundet 140.000 i min fra ny, uden et eneste forkert host. Inkl 5 ture til Italien.

Men ak.... De er elendigt rustbeskyttet. Og PIV utætte. Tjek hjulbrønd, og helt under måtter foran og bagi. Det vælter ind efter en regnvejrs dag! Antennen har også tendens til at være utæt.

Jeg pillede tæppet af i sommers og opdage en stor rust plamage under måtterne ved føre sædet

Koblingen er også for svag/lille inden faceliftet. Og da de små mikrobiler ofte er købt af uerfarende fører er de gerne slidt - Tjek om den fedter rundt ved fuld gas i 4-5gear ved 1500rpm - Jeg har dog kørt de 140.000 uden problemer smiley

Kommentér på:
Peugeot 107 eller Suzuki Alto?

Annonce