{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.122 visninger | Oprettet:

XSound madness 15" Subwoofer. {{forumTopicSubject}}

der er snak om denne her subwoofer. http://www.thansen.dk/product.asp?c=9718651561&n=1200266498&pn=-1393596555&q=subwoofer

Jeg vil gerne spille Rigtig højt. utroligt højt. Og vil mene at sådan en 2stk her ville kunne klare det fint?

Hviken forstærker skal jeg bruge til at blæse dem nogle lunde op? og hvad for et kabinet skal jeg bruge til to af dem?
De anbefalder er 120l kabinet til en skal jeg så bruge et 240l kabinet til 2? jeg har en golf 3er så der skal også være plads. og skal jeg opgradere til et yellowtop battri :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XSound madness 15" Subwoofer.
  • #1   19. okt 2013 smiley

• #2   19. okt 2013 aldrig køb xzound....

• #3   19. okt 2013 Hvorfor ikke? Jeg har haft 2subwoofer fra xsound nu og syndes de spiller rigtig godt :)!

• #4   19. okt 2013 Hvis du syntes xsound spiller godt så prøv noget jbl eller sådan noget så bliver du forbavset:)

• #5   19. okt 2013 Madness basserne fejler Nada, flere herinde har sagt for deres basser, bare alt andet er lort. fra Xzound, jeg havde en 15" og jeg brugte en power 6000watts forstærker og jeg måtte skifte min bagrude ud 3 gange pga den er så voldsom, Halv kræft og bang sagde bagruden pga trykket i bassen og jeg brugte lukket kabinet, det fik jeg anbefalet, men alligevel og 2xmadness kan uden problemer spille 150db og garanteret også højere i nu.

• #6   19. okt 2013 Hvis bassen ødelægger bagruden så er man enten genial og burde stå i en rekord bog eller også er ens bagrude defekt.......har været danmarksmester et par år i lydtryk og det er noget der yderst sjældent sker smiley
    ang. basserne så er 95% af ens lydtryk et spørgsmål om montering, forstærker og tuningsfrekvens......

• #8   19. okt 2013 Klaus - du har helt igennem ret...

#0 - Madness subben kan uden tvivl præcist det du søger... Men den skal ha saft og kræft hvis du skal presse den til det yderste... Så F.eks Madness x6000 forstærkeren eller evt hvis du vil smide lidt mere efter en mærkevare forstærker så er det uden tvivl der du skal op... Dog husk der er en del omkostninger i forbindelse med således udstyr... Du bør have et par batterier, lyddæmpning, samt den generelle installation iorden...

Du vil sagtens kunne finde knapt så hidsige enheder, der tilgengæld levere en klart bedre lyd som sagtens vil kunne spille højt...

Så du skal gøre op med dig selv om du vil ha en lækkert anlæg, eller et der kan bruges til konkurrence i DB sammenhæng... smiley ikke sagt begge dele er muligt, men det koster lidt penge...

• #9   19. okt 2013 Okay. Nogen der ved hvad for et subwoofer kabinet jeg skal bruge til 2x madnees 15" subwoofer?

• #10   19. okt 2013 det skal berregnes .ved jeg skal bruge 110liter til mine 2stk 12" med 2stk 4" porter på 43cm. mener jeg

• #11   19. okt 2013 Er det en gul pladet golf 3 ? smiley

• #12   20. okt 2013
    Larsen er danmarks største løgner løgner løgner.... tra la la la laaaaa.....

Nu har jeg været med i dB-drag i 9 år... og de sidste 5 som dommer... Det Larsen beskriver er direkte løgn og er aldrig sket... for det er fysisk umuligt... der er ikke tale om påstand mod påstand... her er tale om naturlove... og fysik... Og du kan på ingen måde sprænge en bagrude ved hjælp at lydtrykket fra 1 subwoofer i lukket kasse, uden at bagruden har været meget meget meget defekt...

Anyway...

Madness enheden kan sagtens spille højt... ingen problemer i det... De lyder ad helvede til ligsom alt andet fra Xzound... men de kan spille højt...

De vil kræve en stor forstærker... eller 2 stk. af disse: http://www.thansen.dk/product.asp?c=9722985718&n=-2035763586&pn=-1349738558
    De forstærkere vil klare jobbet udmærket...

Men du skal ikke købe et kabinet... nu er det 2. gang jeg skriver det til dig... Du skal bygge et kabinet til dem.. For du kan ikke få et der er stort nok.. Og i en golf 3 hvis du har bagsæde i bilen så kan du godt få plads... men der bliver så intet plads tilbage til andet...

• #13   20. okt 2013 Hvordan skal jeg bygge den kasse nogen der har nogle mål :)?

• #14   21. okt 2013 Nej... Du har liter målet... Så må du til at regne... Længde x bredde x højde...

Kommentér på:
XSound madness 15" Subwoofer.

Annonce