{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komponentsæt uden delefilter
  • #2   27. nov 2013 Men det er en farlig ting hvis du ikke har forstand på det

• #4   27. nov 2013 Det kan snildt virke uden delefilter, intet problem overhovedet. Så længe du ikke skruer så højt op det begynder og forvrænge, for så smadrer du enheder smiley

Men du kan sagtens køre uden, men så får både mellemtone/bas og diskanten fuldt signal ind, hvilket medfører at lyden bare ikke er så god som den kunne være. Jeg synes at diskanten har en tendens til at blive mudret i lyden af det ihvertfald

• #6   27. nov 2013 Din diskant dør af at spille mellemtone og især bas

• #8   27. nov 2013 mellemonen også da. kig eventuelt efter en pioneer deh-80prs hu og en forstærker hvis du skal i gang med det

• #9   27. nov 2013 Kender da et par stykker der kører med komponentsæt foran i deres biler, uden nogen form for delefilter. Spiller faktisk godt, i forhold til hvad jeg selv forventede, og de har da spillet vel et års tid i begge biler smiley Selvom de til tider bliver skruet højt op smiley

• #11   27. nov 2013 Ja. Den ene hedder Theis, kører i en Audi A4 B5 1,6 fra 95. Det er et Rockford Fosgate komponentsæt der er i fordørene, trukket via en Alpine et eller andet radio.

Den anden hedder Emil og kører i en Golf 5 1,9TDI, og har et Alpine Type R komponentsæt foran, trukket via en Pioneer 2-din radio...

Så ja, jeg kender "et par stykker" der kører med det uden problemer smiley

Glædelig jul!

• #12   27. nov 2013 Men vi kan hurtigt blive enige om, at det lyder bedre med delefilter på, uden problemer smiley

• #13   27. nov 2013 Mike G ->
    Jeg tvivler stærkt på din sandfærdighed smiley

1. Du kan IKKE bruge et komponentsæt uden delefilter, hvis ikke det kører aktiv deling.

2. Hvorfor købe en halvdyr Golf 5, og et halvdyrt Alpine Type R komponentsæt, hvis det kun skal køres over en radio, og hvorfor fik han ikke delefilteret med?

3. Det samme kælder for Rockford sættet, hvorfor fik han ikke filter med?

Diskanten ville ikke holde 1 minut, ved bare en styrke der svarer til et svagt råb..
    - Den kan ikke holde til de lave frekvenser.
    Bass/mellemtonen er mindre sart, og kan godt holde til høje frekvenser, den vil bare ikke kunne spille så højt, da dens arbejdsområde vil stige betydeligt.

Dog kan man sagtens dele aktivt med en enkelt forstærker, så længe den bare har én kanal til hver enhed. Altså en 4-kanals forstærker til et 2-vejs komponentsæt.

• #14   28. nov 2013 Hvis den har indstillingsmulighedeerne til det

• #16   28. nov 2013 Hvorfor de kører med det sådan?

Tjae, i audien er det som det er, da da han fik enhederne gratis. Blev hevet ud af en bil der stod ved et autoophug.

Den anden, er liiidt fordi han er en skovl smiley

Men kan sku ikke se hvad problemet er. Prøvede da sågar selv da jeg skiftede alle højttalere i min egen bil, så kørte jeg de bageste mellemtoner sammen med en alpine diskant (type g) og begge får fuld signal fra forstærker. Spiller da ok, men alt i bag er taget fra igen da det ikke spillede noget nær ligeså godt som det jeg har foran smiley

Kommentér på:
Komponentsæt uden delefilter

Annonce