{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rainbow AMBOSS
  • #1   13. dec 2013 Her burde du kontakte carsound som jo sælger Rainbow i stedet for at skrive herinde hvor de færreste kan hjælpe dig.. Hvis du spørger hos forhandleren så hjælper de dig med det skal du se...

• #2   13. dec 2013 Google er din ven smiley det har tog mig ikke engang 30 sek at finde.

http://www.rainbowcaraudio.com/amboss12.html

så nu skal du bare finde dem som er dine smiley

• #4   16. dec 2013 He He... Skulle rainbow amboss være vilde? He He... Nu har jeg snart kørt dB-drag i 9 år.., og amboss enhederne er bestemt ikke vilde...

• #6   16. dec 2013 Jeg har aldrig syntes amboss har slået hårdt... Da Carsound begyndte at sælge den subwoofer kørte jeg selv med en GZNW12 enhed... Så jeg har aldrig nogensinde syntes at Amboss enheden slog hårdt... Jeg havde på det tidspunkt også hørt flere biler med DD audio's daværende "lille serie" der havde nogenlunde samme pris, og fuck de slog rigtig hårdt... Fik Amboss enheden til at lyde som en prut i en sportshal... på daværende tidspunkt kørte flere dB-drag deltagere også med SPL Dynamics, Som slog meget meget meget hårdere end Amboss enheden... Så nej jeg har aldrig syntes at den enhed kunne slå hårdt... har mere syntes den var vattet, uholdbar, Og lød forfærdeligt... Husk på jeg også deltog i EMMA på det tidspunkt... Og sikke en lyd man kunne få ud af billigere enheder, men som slet ikke var muligt med Amboss enheden...

Amboss Enheden var en elendig enhed... Den nye SL-S12 enhed fra Rainbow er faktisk lydmæssigt ret fin... Den er lidt dyr i forhold til hvad man får, men den er ikke dårlig... Vanadium enheden var faktisk rigtig god, og passede fint til den pris den havde... Det krævede man kunne finde ud af hvordan, man byggede kabinet for den er bestemt ikke tilgivende med det... Men så var det sgu også en meget fin enhed at lytte til... Men Amboss enheden synes jeg simpelthen er en skamplet på Rainbows ellers udmærkede program af subwoofere.. (Det er da kun lige Hammer enheden der er mere til grin)

• #8   16. dec 2013 Den er ganske fin... men der er brugt en typisk standard opbygning som de fleste producenter bruger i billigere enheder... og de spiller ikke bedre end andres billigere enheder... Desværre...

jeg kunne dog især godt tænke mig at høre den nye Germanium Subwoofer... den har jeg desværre ikke haft mulighed for at høre endnu...

Kommentér på:
Rainbow AMBOSS

Annonce