{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 din fra biltema
  • #1   6. feb 2014 hvad er dit budget patrick

  • #2   6. feb 2014 Cirka 1000 kr

  • #3   6. feb 2014 ok, du får hvad du betaler for..! det er affald… jeg har en fin alpine 205, du kan købe billigt, det er kvalitet, den koster 8000kr fra ny, kun spillet i 3-4mdr, men nogen år gammel, ingen fejl. 2500kr her og nu, der får du virkelig lyd samt design/kvalitet for pengene

  • #4   6. feb 2014 Kan jeg det svære ikke da jeg ikke har så mange penge pt. Men tak for tilbudet

  • #5   6. feb 2014 så spar sammen, det andet der, er noget lort….

  • #6   6. feb 2014 Eller også sælger du din alpine til ham for en tus brian.

    Sådan en 2 din er rigtigt noget ikke meget værd, medmindre man ikke går efter lyd kvalitet og bare skal have legetøj der har en skærm. Så overlever man nok.


  • #7   6. feb 2014 Spar hellere lidt mere op og så kig på brugt markede, der kan man tit spare en del penge og så få noget som er mere værd.

  • #8   6. feb 2014 hej patrick.. jeg har en 2-DIN app radio liggende til 1000kr hvis det var noget, buger den ikke selv, da jeg verken har plads i bilen til den og fordi den ikke har bluetooth..
    og det er en pioneer sph da110 hvis det var noget. virkelig fed radio med en masse funktioner sammen med smartphone.. skriv da en pm hvis det kunne have interesse.. smiley

    Mvh. Emil B


  • #9   6. feb 2014 hvorfor er en 2 din ikke noget værd.? for dem der ik har plads til det, så er den intet værd, men har man plads, ja så er det da fedt

  • #10   6. feb 2014 Vil helst have en splinter ny

  • #11   6. feb 2014 Jeg har haft en biltema radio og den virkede fint smiley Ikke lige den model du snakker om, men en anden.

  • #12   6. feb 2014 Oka

  • #13   6. feb 2014 patrick. du for ikke noget nyt 2din du vil være tilfreds med i længden, hvis du går op i kvaliteten. den pioneer jeg har ville jeg da skide gerne smide i min bil, men der er ikke plads til, og for at få plads til den er det en større opration. køb den alpine til 2500 eller min pioneer til en tus, og du vil blive glade for den. de er et par år gammle, men tænk på nyprisen det starter altså fra 3000 og op. så løb brugt til at starte med, det ville jeg da klart anbefale. men det er op til dig selv.. pris og kvalitet hænger normalt meget godt sammen.
    held og lykke med det smiley


  • #14   6. feb 2014 *Sådan en 2 din fra bil tema er ikke meget værd

  • #15   6. feb 2014 og så helts undgå pioneer de har det med at gå i udgangene.. har selv oplevet det.. og har hørt det flere steder bla. pioneer selv!

  • #16   6. feb 2014 Altså hvis man tager sine forholdsregler ved tilslutning af sådan en pioneer burde det være fint..

  • #17   6. feb 2014 Nu har jeg haft 5 pioneer radioer i den tid jeg har haft bil. og de virker upåklageligt, og jeg ser 3 af radioerne næsten til daglig, da jeg snaker med dem der har købt dem(venner) smiley og de fejler da ikke noget.. jeg køre kun med pioneer radioer, da jeg fik min første bil sad en xzound-lort-eller-noget-værre. og den kørte jeg med i præcis 2 dage, så røg den ud og jeg købte min første pioneer. og har holdt ved siden, og som per siger, så er det et spørgsmål om at tage sine forholdsregler inden man montere.. så KAN det ikke gå galt.
    tilbage til emne.. køb den fra biltema, og kør med den en måned, og så tag et billede af dit ansigt ved siden af radioen.. tror den vil være pænt negativ..
    men det må du om.


  • #18   6. feb 2014 Emil nu skulle jeg jo også bare høre hva i mente

  • #19   6. feb 2014 Jeg ville fraråde dig det.. du vil blive slemt skuffet..
    og du vil ærge dig over at have smidt 1000kr efter sådan noget lort.


  • #20   6. feb 2014 har skam også selv haft flere pioneer 2 din der har holdt mange år.. havde bare problem med denne ene.. og der fandt jeg så ud af at der var mange der havde problemer med deres pioneer og det var også dem er var klart flest af til reparation..

  • #21   6. feb 2014 -Funder -

    Ved du hvorfor så mange har deres Pioneer radioer til rep??? FORDI DE IKKE KAN FINDE UD AF AT MONTERE KORREKT... Det er som oftest den eneste grund... dårlige stelforbindelser eller også glemmer man at tage batteriet fra når man monterer... Det er KUN brugerfejl der er skyld i at pioneers HU's brænder af...


  • #22   6. feb 2014 okay så vi kan konkludere at det er tumper der køber pioneer smiley

  • #23   6. feb 2014 Funder

    Vi kan konkluderer at der er kommet mange myter omkring bilstereo pga. tumper der ikke kan finde ud af at montere... Bagefter sidder der nogle endnu større retards og skriver ting som at der er problemer med f.eks. pioneer... Og at det er dem der er flest af til rep... Ganske uden at undersøge hvorfor det kan være at folk skal have tingene reppet... Se det er de rigtige tumper... dem der holder myterne i live fordi de ikke har nogen viden om tingene...


  • #24   7. feb 2014 Cody - hva så?? Det var da en mærkelig måde at snakke til folk på! Som sagt har jeg fået afvide da jeg snakkede med et firma der reperere auto radio at pioneer er svage og tit går i stykker! Så på den måde har jeg sku da undersøgt det! De er jo professionelle! Er du det? Lever du af at reperere auto radioer?? Så synes da det er noget underligt noget at skrive

  • #25   7. feb 2014 Funder

    Hvor mange reparatører undersøger hvordan radioen har været monteret? Hvordan reten af anlægget har været monteret? Om vedkommende der har monteret det har haft forstand nok til at tage strømmen fra inden osv? Det gør INGEN... Pioneer ændrede deres radioer for længe siden til at have en lille SMD sikring i printet der let kunne skiftes da mange folk var for dumme til at monteres deres anlæg...

    Folk er stadig for dumme og monterer stadig forkert... Og ja nogle radioer holder måske bedre til det... Men når de så brænder af er det endnu dyrere at reppe dem end det er at reppe pioneer der bare skal skiftes en sikring på... smiley

    Men gang på gang skal man læse den ene efter den anden... "Pioneer er svage i stellen" "Pioneer brænder nemt af" osv osv.,.. Hvis folk gad og montere deres anlæg rigtigt så slap de for at det brændte af... Pioneer er sjovt nok også det mest købte mærke inden for HU's... Det kan jo også have noget at sige...
    Men det er virkelig irriterende at læse igen og igen at fjolser der ikke har haft nok forstand på tingene til at gøre det rigtigt, brokker sig over at deres HU er brændt af, og at det er fordi det er en Pioneer... NEJ DET ER FORDI DU ER ET FJOLS... det er sgu ikke radioen der er problemet... det er montøren...

    Jeg har de sidste 8 år kun kørt med Pioneer HU's i mine biler... Og Kun 1 HU har nogensinde brændt stelbanen... Og det var en fejl i stikket bag på radioen...


  • #26   7. feb 2014 Du har sikkert ret! Men det ændre stadig ikke på hvad jeg fik af vide! Selvfølgelig var det ment med den bedste mening da jeg skrev for at fra råde ham at købe pioneer.. Men er nu blevet klogere.. Tak! Synes stadig du skal overveje hvordan du snakker til andre.. Vi kan jo ikke vide at du er pioneer fan og er træt at at høre på pioneer er lort..

  • #27   7. feb 2014 Er såmænd ikke pioneer fan... De har bare altid haft den funktionalitet og den lyd der har passet mig bedst...

    Alpine er jo præcist lige så godt... det samme er kenwood i nogle prisklasser... Clarion har været også...

    Jeg er træt af folk kommer med forkerte oplysninger baseret på uvidenhed... Og baseret på "Jeg har fået af vide"... Kors i hel... Lær noget om tingene i stedet for at gentage hvad andre har sagt til dig... du aner ikke om de har påstået noget lort fordi de ikke selv havde nogen viden om tingene...


  • #28   7. feb 2014 Kors i hel... hvor er du da en nar! hvad er det du ikke fatter ved at jeg har fået det af vide af professionelle radio folk at pioneer går mere i stykker end andre mærker.. hvis det ikke er relevant så ved jeg ikke.. Det kan da være lige så rigtig som det du skriver! jeg ved da heller ikke om du har noget viden om det! du er jo også bare en jeg har snakket med.. som ved endnu mindre om det end dem der lever af det til dagligt! synes vi skal droppe denne samtale da du tydeligvis ikke forstår noget som helst og snakker til andre som om de er idioter..

  • #29   7. feb 2014 Funder

    Så fordi de reparerer tingene så ved de mere om dem??? De ved altså 100% hvorfor de ting de reparerer er gået i stykker?
    Sorry men enhver kan sige "Vi har flest reparationer af Pioneer end andre" Ja det er flot... pioneers HU's er også mere følsomme med hensyn til stelbanen... men ikke mere end at man ingen problemer har hvis man laver tingene rigtigt... dvs. pioneer er ikke dårligere end andre... faktisk kan det være en fordel at de er mere følsomme, da det kan tvinge folk til at lave deres ting rigtigt...

    PS: Nej jeg ved ikke hvad jeg taler om da... med flere pokaler inden for bilstereo end jeg har plads til, så er det et klart tegn på jeg ikke ved noget... Men ok du kan jo også bare spørge en af de danske forhandlere som Jo selvfølgelig ud fra dit hovede nok ikke ved hvad de snakker om da de også vil fortælle at Pioneer ikke er dårligere end andre... men hey din kammerat ved jo bedst det er klart...


  • #30   7. feb 2014 Denne her samtale kommer vist ikke videre..

Kommentér på:
2 din fra biltema

Annonce